Problemfri overføring med MSN 7
Redaktør: Moderators
Problemfri overføring med MSN 7
Problemfri overføring med MSN 7:
http://programmer.no/art.php?artikkelid=15022
http://programmer.no/art.php?artikkelid=15022
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja helt enig med Freeload.. den skal bare lige laves til en .rar eller .zip (foretrækker .rar-filer for de pakker bedre), men det er skide irriterende, at de har lavet det der.. For det kunne jo ligge så godt være at jeg optog min stønnen med Windows Lydoptager fordi nogen skulle bruge det til et mix.. det er godt nok ikke så tit det sker men man ved jo aldrig 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Brug det her: www.a-patch.tk , den kan fjerne den der skide beskyttelse.
I skal bare være påpasselige når der bliver sendt noget til jer som er på den uønskede liste. Har indtil videre oplevet at mp3 og exe filer bliver slettet hvis man prøver at åbne den gennem msn. Rimelig nedern når man lige har modtaget et langt megamix fra en med 128 i upload...
I skal bare være påpasselige når der bliver sendt noget til jer som er på den uønskede liste. Har indtil videre oplevet at mp3 og exe filer bliver slettet hvis man prøver at åbne den gennem msn. Rimelig nedern når man lige har modtaget et langt megamix fra en med 128 i upload...

-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Kom den update egentlig nogensinde ?? Bruger ikke selv msn, men min søs har spurgt mig flere gangeAmh skrev:Der skulle komme en rettelse i morgen (5/5-05) har jeg fået af vide. Ved dog ikke hvor den kan DL. Eller om det kun er sådan en...
Nogle der ved hvor den kan hentes hvis den kom ?
<---------------------------->
§1 I'm always right