Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg hørte et nummer til en fest her den anden dag, og ham der holdte festen sagde at det var et gammelt Paul Van Dyk nummer... Ved ikke om det er paul der har lavet numret men er der nogen som kan fortælle mig om han har det... Og hvis der er nogen som ligger inde med det kunne det jo være perfekt...
Der er jo et par stykker der har kastet sig over Send Me An Angel bl.a. Mythos'N'DJ Cosmo og Prezioso,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
tjaa er vel en kazaa mp3 du har set. for oakenfold har hverken under eget navn eller under et alias haft med det nummer at gøre. end hellere ikke remix
Okay, men har også søgt i et udenlandsk forum, det var der jeg fandt frem til at det var ham som har lavet den... Og nej det er ikke en kazaa fil... Bruger det ikke... Men har sjovt nok også fundet flere forskellige mix'es af den sang.. Samme Kunstner og samme title... Men kan da sagtens have lavet nummert, kan jo bare det ikke har været så kendt...
kan love dig at hvis han havde lavet nummeret så havde jeg vist det. og hvis jeg var i tvivl ville jeg tjekke hans discography på hans hjemmeside eller tjekke på discogs. så slet din kazaa og smut ned i fona og snak musik de er gode til at finde numre som "ikke er så kendt"
Jeg vil stadig anbefale dig at tjekke de forskellige muligheder fra discogs ud, synes selv Mythos'N'DJ Cosmo's version er ret fed men dog med mandelig vokal.
Synes også den er rimelig fed.... Har fået lov at låne cd'en med sangen på.. Kan ligge en lille bid af den op, så kan vi jo finde ud af hvem det er som har lavet....