Let the base kick!

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
123123
Chart Attack VIP

Let the base kick!

Indlæg af 123123 »

http://home.no/hpyfile/hpy-no_alternative_2005.mp3

Ik' så meget pjat - fyr den auf!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg synes dit kick lyder for meget af plastic.
Bass'en er vel god nok - bryder mig bare ikke om den...
Synes der mangler lidt dybde i nummer og saa er det ret ensformigt...
Meget fed melodi dog...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
CrOmAg
Geografisk sted: CpH

Indlæg af CrOmAg »

JEG SYS BARE DET ER NICE! hehehehehehe

Jeg kan max godt li når den spænder op i de høje toner...

og din bas er IKKE for plastic... den er nice sys jeg!

Jeg sys det er et max det du har fået kastet sammen der!
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

det er simpelthen så frækt.. sidder faktisk med det i mine hørebøffer lige nu :D Men rart endelig at få det.. ved ikke hvordan jeg havde skulle overleve til i morgen uden det track..
Det er lækkert at du har brugt rba - no alternative, og synes ikke at dit beat er for hårdt..
og det at du skifter over i højere toner i 03:01.. der bliver man lige lidt chokket.. på den fede måde :D

ELSKER DET TRACK!

Kan ikke komme med kritik.. der er ikke noget at kritisere.. jo det er for kort :!: :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Som der blev sagt; "Fyr den auf". Jeg tager gerne imod ordren. Love that track!

Som jeg hører den synes jeg bassen er en hel del mere dyb en gennemsnittet, og det står i en god kontrast til de lyse genkendelige toner fra originalen. Endeligt mener jeg ikke nummeret er for ensformigt, hvis man kan tale om dette. Især ikke da RBA's version ikke er kendetegnet ved at være superafvekslende. Og en afveksling fra start til slut er synes jeg godt man kan tale om da nummeret starter ekstremt dybt for derefter at blive supleret af de ovennævnte høje toner.

Et enkelt minus som du ikke kan gøre for er at Akon - Lonely stod som næste i min playliste... Den smølfestemme kombineret med volumen i mine hørebøffer gør at jeg har den form for tinitus der gør at det runger "Lonelyyyyy" de næste par dage.

Sagt på godt jydsk: A tøws det er fjæt det nummer.

... No alternative :!:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sidder og lytter det lige nu

synes det er et cool bud på et remake/remix af en kæmpe klassiker, hvilket man ALTID skal passe på med, for der skal tilføjes nogle virkelig spændende nye elementer før det vil overgå det gamle, som folk stadig har i errindringen.

Når det er sagt vil jeg sige at jeg synes det du har skruet sammen er cool, og vil gå så langt at sige at jeg godt kunne finde på at spille det, dog synes jeg der skal være lidt mere afveksling i form af nogle evt. breaks, lidt break beat eller hvad man nu kan finde på. savner også vokalen, da den var med til at løfte stemningen i nummeret.

men som sagt A-Okay her fra
AndZ
Geografisk sted: LFLV
Kontakt:

Indlæg af AndZ »

Sidder her og rocker med på dit track. Og det er fandme top iorden!

Overgangen fra "mørk" til "lys" lyd, er måske lidt for brat, og burde være mere flydende overgang (hvis du forstår?)

Tror lige den ryger en tur i iPod'en, så jeg ka gå rundt og trampe for mig selv.

DU FÅR EN STOR FEMTAL AF MIG! =D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lige et spørgsmål: Den sample der bl.a. bruges med meget høje toner ved 3.01 er den fra RBA's nummer eller Zombie Nation - Kernkraft 400? Jeg er godt klar over at det er et remix af No Alternative, men da deres samples er stort set identiske, så kunne det jo ske den ene var valgt frem for den anden pga. evt fordele...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
123123
Chart Attack VIP

Indlæg af 123123 »

Tak for feedbacken, folks :)

QzL >> Intet er samplet - men melodien er fra RBA :)
Besvar