Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg søger som sagt ovenstående. Det er okay, hvis i ikke har hele CDM'en men blot nogle af de forskellige mix (f.eks. CS-Jay remix).
Jeg søger også det andet udspil fra dem, nemlig den hvor de synger "You singing lalalalala".
I kan evt. fange mig på irc, men det er også okay, at skrive her i tråden. Så skal jeg nok kontakte jer !
Catch-Keep_On_(Singing_La_La)-CDS-2002-xxx
Der er også lavet en remix CDM
Ellers er det Catch-Walk_On_Water-Remix_CDM-2002-xxx du skal havde fat i, begge udgivet af samme gruppe.
Der findes dog også en Catch - Walk On Water (Baby You Can) (Wazari Radio Edit) , den er ikke på remix cdm'en det er kun wazzari club mix udgaven der er der på.
Jeg kan iøvrigt fortælle, at de på coveret af Catch - Walk On Water har lavet en trykfejl, da de har trykket Wazzari Club Mix. Det er Wazari han staves og det er hans radio mix og ikke hans club mix...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
vidste fandme ikkk uhrmacher og above and beyound har remixet catch.
Tror jeg vil løve over til darwich and garcia og få mig en vinyl, kunne jo være det faktisk lød godt
1 Walk On Water (Baby U Can) (Radio Mix) (3:29)
2 Walk On Water (Baby U Can) (Extended Club Mix) (6:35)
3 Walk On Water (Baby U Can) (Above & Beyond Remix) (7:05)
4 Walk On Water (Baby U Can) (Hyperion Mix) (7:06)
5 Walk On Water (Baby U Can) (CS-Jay Club Mix) (5:50)
6 Walk On Water (Baby U Can) (Wazari Club Mix) (5:38)
DjMail skrev:vidste fandme ikkk uhrmacher og above and beyound har remixet catch.
Tror jeg vil løve over til darwich and garcia og få mig en vinyl, kunne jo være det faktisk lød godt
Hehe... den version ligger i hvert fald på min UK promo cd....