Adams Æbler DVD-R
Redaktør: Moderators
så er den på vej...
Godt nyt, til de urolige giraffer.
Den er på vej til Gambi´s FTP-server.. =)
//LeO
Den er på vej til Gambi´s FTP-server.. =)
//LeO
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
tjae hvis han har ligget inde med den i 2 uger forstår jeg sq ikke at der ikke er et rel af den.. Og synes da det er lidt sjovt, at han ikke har skrevet herinde siden han lavede topic for 2 uger siden
Jeg hælder lige p.t. til at det er fake, da vi ikke har hørt noget, og da der ikke har været fremlagt nogen beviser for at han rent faktisk har den.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hvis Gambi er ved at få den så må det i sig selv være et bevis for at den er god nok, ihvertfald hvis Gambi bekræfter det...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
ja hej igen...
Hvorfor fanden tror folk det er en fake? og begynder at skrive jeg er en n00b og pis og lort.. Den er på vej til Gambi´s FTP-server..
Hvis folk bliver ved med at skrive at jeg er en n00b og det er en fake så gider jeg sQ ikke uppe den vidre, så stop det! Det er den rigtige!
//LeO
Hvis folk bliver ved med at skrive at jeg er en n00b og det er en fake så gider jeg sQ ikke uppe den vidre, så stop det! Det er den rigtige!
//LeO
Klap nu i... Den er på vej til Gambi fordi resten ikke kom med User/Pass til ham. Det kunne jo ske den kom på en 10/10 senere...
Den er gratis, så lad være med at brokke jer. Ellers kører den stadig i biffen hvis I er så desperate
Den er gratis, så lad være med at brokke jer. Ellers kører den stadig i biffen hvis I er så desperate
Morer mig også lidt over at folk stadig sidder og råber newb fake osv. Hvorfor skal han lave et screen af et dvd cover dwr? Det er da for nemt at fake, hvis det er en promotion dvd.
Anyways - lad os nu se tiden an - giv knægten en chance
Anyways - lad os nu se tiden an - giv knægten en chance
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg kører FTP 10/10 mbit. Dog kun i nogle weekender, jeg har adgeng til en 10/10 mbit forb. Men jeg får adgang til den her om en uges tid (Skal lige til Tjekkiet) Så skal jeg nok fikse den, hvis i har lidt mere tålmodighed??Renow skrev:hvorffor er der ikke en der smider den op på en 10/10 så kan folk få den i en fart??
vs.GamBi skrev:!! Jeg skal nok sige til, når jeg har fået det hele upload'et!!
Så stop med at spørg hele tiden!!!
*
farmer skrev:Nogen nyhed omkring dette.. er meget intra i den
Glæder mig til den kvajebajer fra farmer til næste CA-POT