Nyt keyboard

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Nyt keyboard

Indlæg af Kazo »

Hey

Jeg står og skal have et nyt keyboard til min PC. Jeg har i forvejen en Logitech MX1000 mus, og kunne derfor godt tænke mig et logitech tastatur.

Jeg har kigget lidt på det, og jeg har set lidt på dette:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122411

- Det skal være trådløst

- Være sort

- Ligne det ovenstående

Håber der er nogen der er kloge nok til at anbefale et :)

-----

Har lige læst mig frem til at logitech udelukkende sælger deres nye tastaturer sammen med mus :(
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg har lige set tastaturet, og jeg vil tilknytte den kommentar, at jeg altid har været vild med deres tastaturer, da de har et godt design, har en god responstid, og fungerer på meget lang afstand. Jeg har skrevet på en computer, hvor senderen stod cirka 7 meter fra mig. Og det er altså med et af deres trådløse modeller, som er ved at være et par år gamle nu.

Desuden har de nogle funktionsknapper, som du jo kan konfigurere præcis som du vil (i mange tilfælde), eller du kan slå dem helt fra. Synes det gode er, at de ikke har nogen overflødige knapper overhovedet. Alle genvejstaster er gode, og placeret godt i forhold til, hvor man har sine hænder placeret henne.

At der følger mus med synes jeg derimod ikke skal gøres til et problem.. Man kan altid bruge en reservemus, og jeg ærgrer mig virkelig over at min eneste reserve er mit touchpad på min laptop. Tror jeg skal hente den IntelliMouse 4.0 jeg har liggende hjemme hos moar. For det kan altid bruges.

Jeg er dog chokeret over den lave pris, men køb det. Logitech er gode. Jeg skal lige prøve at kigge efter andre modeller til dig i morgen.. Er der en maximum pris du vil give, for det hjælper lidt til, når jeg skal lede :)
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Mange tak for hjælpen. Det viste sig at det ovenstående sæt var et OEM sæt, og var knap så stilfuldt som et "ægte" LX700.
Billede
Besvar