Billedbehandling.....

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
CruzentiaL

Billedbehandling.....

Indlæg af CruzentiaL »

Hvad er det nemmeste, bedste program til billedbehandling ? :lol:

//out
nco
Site Admin
Kontakt:

Freeware: Enhanced Paint Program

Indlæg af nco »

If you use the Paint graphics program built into Microsoft's operating systems, you have probably wished from time to time for an enhanced version. You don't need all the fancy features (or high price) of packages like Adobe's PhotoShop or even Corel's less expensive but still a little pricey PhotoPaint, but you'd like a little more than Paint offers, and you'd like it at no cost. No problem! Some folks at Washington State University got permission and help from Microsoft in making a new version of Paint, which they call Paint.NET. It will do a lot of the things that the commercial graphics programs do. You can even use layers. If you're looking for a good graphics program but don't want to pay for it, check this out:
http://www.winxpnews.com/rd/rd.cfm?id=0 ... nt_Dot_NET
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

There is only one!!

Photoshop CS det styre for max kræver en smule hjerne men ud over det kan man ALT!!! Og mere til
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

YaKuZa_MaB skrev:There is only one!!

Photoshop CS det styre for max kræver en smule hjerne men ud over det kan man ALT!!! Og mere til
Jeg ville nu foretrække ADOBE.PHOTOSHOP.CS2.9.0 når jeg nu er igang :D hvorfor nøjes med det næstbedste? 8)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

odder skrev:

Jeg ville nu foretrække ADOBE.PHOTOSHOP.CS2.9.0 når jeg nu er igang :D hvorfor nøjes med det næstbedste? 8)
Ud over at CS2 er meget tung i forhold til CS, så vil jeg un sige at CS er lige så ogdt som CS2 me midre man skal rette røde øjne!

Undskylder for stavefejl,men har været til 2x18 års fødsesldag med virkelig billig bar!
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Zlinky du er sku da en svans!! :oops:

CA drenge drikker igennem og rejser sig dagen efter unden at tude hehe!!

Ej skal teste CS2 i aften så lad os se havd jeg vurdere!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

YaKuZa_MaB skrev:Zlinky du er sku da en svans!! :oops:

CA drenge drikker igennem og rejser sig dagen efter unden at tude hehe!!

Ej skal teste CS2 i aften så lad os se havd jeg vurdere!!!
Tak for det :? :D

Der er ikk så meget at komme efter i CS2, ud over den nye funktion med at rette røde øjne.. :)
Billede
Burning ô Titanium
Geografisk sted: Mj

Indlæg af Burning ô Titanium »

jeg bruger acdsee fotocanvas og psp det virker okay for mit behov har ikke rigtigt fundet noget adobe som det siger godt for mht et par ting endnu
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Zlinky skrev:
odder skrev:

Ud over at CS2 er meget tung i forhold til CS, så vil jeg un sige at CS er lige så ogdt som CS2 me midre man skal rette røde øjne!

Undskylder for stavefejl,men har været til 2x18 års fødsesldag med virkelig billig bar!

nej nej Zlinky.. Man retter bare ikke røde øjne med det skod tool ! :\
Billede
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Ang. photoshop diskussionen, så må jeg sige at min PC bruger betydeligt mere kraft når den skal køre CS2 frem for CS. Det er sgu for ringe 8)
Billede
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

CS2 er bare endnu mere tungt end CS :\
det er noget øv. de har ellers haft lavet nogen fede ting i CS2... men jo minus fedt hvis det skal betyde det er så meget tungere..
Billede
Besvar