cracke password på rar-filer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dhame

cracke password på rar-filer

Indlæg af Dhame »

nu har jeg snart revet alt min behåring af, pga. en eller anden affe har smidt en kode på en skide rar-fil...og så kaffede jeg lidt rundt og ledte efter et program som kunne hjælpe mig lidt på vej, men dem jeg har prøvet magtede ikke opgaven.

så har I et program som kan virker, eller kender I koden :D

(Alex Megane - Hurricane - Vinyl-2005)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det kan tage umenneskeligt lang tid at cracke sådan en .rar-fil.. Bare så du ved det.. Du aner jo ikke hvor lang den er, om der er tal, store og små bogstaver i + diverse tegn.. Det gør det meget svært at cracke den.

Men hvis det er den med Alex Megane du leder efter så har jeg Alex_Megane_-_Hurricane-Retail_CDM-2005-xxx liggende.. ganske vist ikke vinylen, men ved ikke hvor meget det betyder for dig? :)
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

det tar nok nogen dage, men prøv:

http://www.rarpasswordcracker.com/
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Du skal virkelig være en nørd for at cracke et halvsvært pw på en rar fil og selv da tror jeg ikke det er umagen værd at bruge tid på det.
Personligt synes jeg det er cool at man kan bruge alle typer tegn i winrar :P (Sur røv når jeg selv nogle gange glemmer hvad det er - så er det bare forfra)
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det tager nok lidt mere end et par dage..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Dhame

Indlæg af Dhame »

hmmm...så kan det vist bare være ligemeget :)

tror bare jeg vil hive odder lidt i ærmet så

Men ellers tak for hjælpen
djkassen

Indlæg af djkassen »

prøv www.goldesel.6x.to de plejer altid at have pass på
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

[quote="Down\"]Det tager nok lidt mere end et par dage..[/quote]

For normale mennesker, alle ved jo at du kan gøre det på under 5 min. Din lille hax0r wh0re
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar