www.deepexclusive.com

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
djbubbi

www.deepexclusive.com

Indlæg af djbubbi »

Hejsa

Nogen der har username og password til at downloade fra www.deepexclusive.com?

8)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu flytter jeg dette indlæg til "General Area". Og!
Mix Downloads

Forum Registration is required to gain access to all Mixes associated below in the Table
You only need to do this once!. All relevant information on how to gain access to these mixes is available under the Topic MIX DOWNLOADS.

Click the "number" under "No.Mixes Online" Category to see availability.
Yellow Dates = Recently Updated.
Det er altså et alm. forum du åbenbart skal tilslutte dig til nøjagtigt som her. Dvs at den tid du har brugt på at oprette dig her og skrive det indlæg kunne lige så godt have været brugt derinde og på at hente det første mix... Så umidddelbart ser det ud til at være unødvendigt besvær at spørge om det herinde.

Om der ligger andet bag ved jeg ikke. Har ikke ville undersøge hele siden, da det ikke er mig der mangler noget derinde fra og ikke vil give mit user/pass videre hvis det kostede noget :wink:

NB: Velkommen til forresten :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg er sikker på, at Cosmo har det... Han er altid så flink til at poste links til deres side...
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar