Nye bootlegs :)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Nye bootlegs :)

Indlæg af Sive »

Heey ..

Så har jeg lavet nogle nye bootlegs .. Det er lidt rock stil .. Heh ..
Du kan downloade dem her: www.home.no/sive :)

Håber i kan li dem :P

Kan lige sige numre er:
Niarn & Lynard Skynard - Sweet home dobbelt A
Kim Larsen & Scorpions - Tiger om natten
Akon & Scorpions - Lonely Tiger

//Sive
<center>Billede
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Synes at Niarn & Lynard Skynard - Sweet home dobbelt A er rimelig godt lavet, men de andre bryder jeg mig ikke så meget om, må jeg tilstå, de passer ikke så godt ind i hinanden imo..

Mht til der står Scorpions ved artist i de 2 andre, burde det ikke være Survivors , eller har Scorpions også lavet den sang :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Må give Jayjay ret. Syntes også bedst om Niarn vs Lynard Skynard, de handre virker til tider lidt rodet. Men gode bootlegs... Keep it up!!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jo det er Survivor, der har lavet Eye of The Tiger..

Jeg må nok give JJ ret... Det er som om der er noget der ikke fungerer...
Først ville jeg ikke vælge en instrumental version af survivor, der indeholder noget der lyder som midi-filer.
Ideen du har fået er god nok, men svær at udføre da rock generelt er svært at mixe..

Jeg tror også, at hvis jeg skulle udføre det her, så ville jeg nok ikke bare lade dem køre oven i hinanden, men derimod bruge enkelte dele af f.eks. survivor og evt. loop'e det..

Derudover mener jeg ikke du har lavet survivor sangen gennemtrængende nok de begge sange..

Den med dobbelt a er ikke helt dårlig, da sangene passer sådan rimelig godt sammen. Du skal bare lige sørge for, at den ikke bliver så kedelig, som den er nu - evt. bruge noget af den originale sang istedet for bare, at loope det samme stykke hele vejen igennem. Måske lave noget lidt anderledes, når der er omkvæd...?

//dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Ok, tak skal i have for kritikken :) Sys heller ikke de er blevet de bedste, bare noget jeg lavede for sjov :)

//Sive
<center>Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Tiden skal gå med et eller andet :P
Slet mig
rebeL

Indlæg af rebeL »

Har sat og hørt nogle af dine forrige bootlegs igennem ... (Hvilke jeg faktisk er helt syge med :P )

Men jeg må nu give JayJay og de andre ret i det de siger .. Og hvis man absolut skulle have en favorit ville det nok være
Niarn & Lynard Skynard - Sweet home dobbelt A

Selvom jeg også syntes der mangler noget der ..

Men keep it coming mester :wink:
\\ Justin Tyme
Besvar