Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Synes at Niarn & Lynard Skynard - Sweet home dobbelt A er rimelig godt lavet, men de andre bryder jeg mig ikke så meget om, må jeg tilstå, de passer ikke så godt ind i hinanden imo..
Mht til der står Scorpions ved artist i de 2 andre, burde det ikke være Survivors , eller har Scorpions også lavet den sang
Jo det er Survivor, der har lavet Eye of The Tiger..
Jeg må nok give JJ ret... Det er som om der er noget der ikke fungerer...
Først ville jeg ikke vælge en instrumental version af survivor, der indeholder noget der lyder som midi-filer.
Ideen du har fået er god nok, men svær at udføre da rock generelt er svært at mixe..
Jeg tror også, at hvis jeg skulle udføre det her, så ville jeg nok ikke bare lade dem køre oven i hinanden, men derimod bruge enkelte dele af f.eks. survivor og evt. loop'e det..
Derudover mener jeg ikke du har lavet survivor sangen gennemtrængende nok de begge sange..
Den med dobbelt a er ikke helt dårlig, da sangene passer sådan rimelig godt sammen. Du skal bare lige sørge for, at den ikke bliver så kedelig, som den er nu - evt. bruge noget af den originale sang istedet for bare, at loope det samme stykke hele vejen igennem. Måske lave noget lidt anderledes, når der er omkvæd...?
//dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Har sat og hørt nogle af dine forrige bootlegs igennem ... (Hvilke jeg faktisk er helt syge med )
Men jeg må nu give JayJay og de andre ret i det de siger .. Og hvis man absolut skulle have en favorit ville det nok være
Niarn & Lynard Skynard - Sweet home dobbelt A