ReQ: Eddy Wata - La Bomba
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
ReQ: Eddy Wata - La Bomba
nogen som har overstående?
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
Haude
OKAY. Sjovt at en international superstar dj som dig ville vælge en radio edit... -Og ja, det var den der var orginialen i starten.. Men som en ægte primejock handler det jo også om at snakke i mic'en og skifte sang så hurtigt som muligt...superman skrev:Det er KUN org versionen der holder på et dansegulv!
For lige at hjælpe dig på vej i DIT erhverv kan jeg fortælle dig at der blev lavet en edit af orginialen som de så smed ud som promo.
-Foretrækker selv extended mix
"OKAY. Sjovt at en international superstar dj som dig ville vælge en radio edit... -Og ja, det var den der var orginialen i starten.. Men som en ægte primejock handler det jo også om at snakke i mic'en og skifte sang så hurtigt som muligt...
For lige at hjælpe dig på vej i DIT erhverv kan jeg fortælle dig at der blev lavet en edit af orginialen som de så smed ud som promo.
-Foretrækker selv extended mix "
Daaaaaaamn jeg føler der blir skudt med skarpt nu.
Hr H. ved ikke lige hvem du er og om du på noget plan er ude efter mig?
Ummilbart toro jeg du misforstår mit første indlæg men det var bare en alm konstatering at jeg spiller org ext versionen som i mine øjne er det eneste mix der holder.
Word
-Foretrækker selv extended mix "
Daaaaaaamn jeg føler der blir skudt med skarpt nu.
Hr H. ved ikke lige hvem du er og om du på noget plan er ude efter mig?
Ummilbart toro jeg du misforstår mit første indlæg men det var bare en alm konstatering at jeg spiller org ext versionen som i mine øjne er det eneste mix der holder.
Word
-
Haude
Jeg er bestemt ikke ude efter dig, men det er da en skam du vildleder folk med dine debile indlæg.
Kan heller ikke se hvordan man skulle kunne misforstå 10 ord?
Kan heller ikke se hvordan man skulle kunne misforstå 10 ord?
Har nogen fortalt dig at dette ikke er djz.dk?superman skrev:Jeg er jo så typen der spiller full time rundt på de danske maistream clubber.....