Er lige i gang med at lege med et bootleg som indeholder "Nik & Jay - Lækker", "50 Cent - Candy Shop" og "Eminem - Mockingbird".... Da dette er mit første "rigtige" boot-leg projekt ville jeg gerne have noget kritik på hvad der skal laves bedre... Efter min egen mening er jeg ca. 80 % færdig, men mangler at finpudse numrene, så beatsene rammer præcis oven i hinanden... Men udover det har jeg ikke så meget forstand på hvornår det lyder godt, ved selvfølgelig en masse om musik, men ikke noget med om beatsene lyder godt sammen og sådan noget "bootleg-viden"..
Boot-leg projekt - søger "rådgivere"!
Redaktør: Moderators
Boot-leg projekt - søger "rådgivere"!
Hey ev'rybody!
Er lige i gang med at lege med et bootleg som indeholder "Nik & Jay - Lækker", "50 Cent - Candy Shop" og "Eminem - Mockingbird".... Da dette er mit første "rigtige" boot-leg projekt ville jeg gerne have noget kritik på hvad der skal laves bedre... Efter min egen mening er jeg ca. 80 % færdig, men mangler at finpudse numrene, så beatsene rammer præcis oven i hinanden... Men udover det har jeg ikke så meget forstand på hvornår det lyder godt, ved selvfølgelig en masse om musik, men ikke noget med om beatsene lyder godt sammen og sådan noget "bootleg-viden"..
Så hvis der var en enkel eller to der ville være behjælpelig med at sige hvad der skal rettes, ville jeg blive glad...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
det er jo det vi er her for
Hvis du ikke vil have det herind med det samme, så smid et link i en pm til mig, så skal jeg nok prøve at kigge på det.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game