Boot-leg projekt - søger "rådgivere"!

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

Boot-leg projekt - søger "rådgivere"!

Indlæg af Mikkel »

Hey ev'rybody!
Er lige i gang med at lege med et bootleg som indeholder "Nik & Jay - Lækker", "50 Cent - Candy Shop" og "Eminem - Mockingbird".... Da dette er mit første "rigtige" boot-leg projekt ville jeg gerne have noget kritik på hvad der skal laves bedre... Efter min egen mening er jeg ca. 80 % færdig, men mangler at finpudse numrene, så beatsene rammer præcis oven i hinanden... Men udover det har jeg ikke så meget forstand på hvornår det lyder godt, ved selvfølgelig en masse om musik, men ikke noget med om beatsene lyder godt sammen og sådan noget "bootleg-viden"..:P Så hvis der var en enkel eller to der ville være behjælpelig med at sige hvad der skal rettes, ville jeg blive glad...:)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

det er jo det vi er her for :) Hvis du ikke vil have det herind med det samme, så smid et link i en pm til mig, så skal jeg nok prøve at kigge på det.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe du ved en masse om musik men ved ik hvornår det lyder godt ?

altsaå med mindre du mener helt nede på det pro. plan med om de forskellige tonerhz rammer helt perfekt osv. så kan jeg forstå.

men på ca niveau så forstår jeg ik at du kan vide en masse om musik men ikke vide om det lyder godt
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DjMail, det jeg mener er, at jeg ikke er så god til at høre om den og den sang sang passer godt til det og det beat..... Hvis du forstår....:P
mickon

hehe

Indlæg af mickon »

du kunne da bare lige kaste det op på en home.no account, eller andet.. og lade folket tale :D
i'm the juggernaut, BITCH!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Mickon og andre - efter diverse rettelser o.a. regner jeg med at ligge den op en gang i aften...:)
Besvar