Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Qleg den hjemmeside der. Scanner den ikke efter driver som man mangler på sin computer? Jeg kan jo ikke scanne min bærbar når den ikke kan komme på nettet hehe
pono skrev:Qleg den hjemmeside der. Scanner den ikke efter driver som man mangler på sin computer? Jeg kan jo ikke scanne min bærbar når den ikke kan komme på nettet hehe
Eller er jeg totalt blind?
LOL! Jeg giver en kvajebajer næste gang
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Medmindre maskinen er stjålet eller møg gammel(som den nok ikke er da der er trådløst netværkskort i den) så skriv en mail til acer om at du skal bruge den driver. Hvis det er et ordentligt firma med supporten iorden så sender de dig driveren hurtigere end du kan sige "Haude er til døde dyr"
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!