Hey Folkens !!
Nogen der har den ovennævnte fil, så man ikke behøver hele tiden at have DVD'en i, så man kan spille uden DVD'en.
MVH
HighTowe®
NO-DVD CRACK til Splinter Cell 3 - Chaos Theory
Redaktør: Moderators
Efter en kort søgning på Google, fandt jeg denne... Kan den bruges?
http://spacetarget.com/games/pc_splinter_cell_3.shtml , og scroll ned til hvor der står "Splinter Cell 3 [ENGLISH] No-CD/Fixed Image", og følg de instruktioner... Det skulle virke...
http://spacetarget.com/games/pc_splinter_cell_3.shtml , og scroll ned til hvor der står "Splinter Cell 3 [ENGLISH] No-CD/Fixed Image", og følg de instruktioner... Det skulle virke...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
ja nu kan jeg så også se at GameCopyWorld har den her og MegaGames har den her..
Sååå dine anstrengelser for at finde den må ikke have været særligt gode for det her har taget mig under 2 minutter at finde.
Sååå dine anstrengelser for at finde den må ikke have været særligt gode for det her har taget mig under 2 minutter at finde.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nu ved jeg ikke om der findes to udgaver af spillet? Men de link i giver ham er da ikke ligefrem til DVD? Det står ihvertfald ikke specificeret...
Iøvrigt... Hvad fedt er der ved en crack man skal ind og "disable" samtlige drev der er på computeren?
Og pas lige på med den overlegne tone til næste gang du ikke kan finde noget Odder...
Iøvrigt... Hvad fedt er der ved en crack man skal ind og "disable" samtlige drev der er på computeren?
Og pas lige på med den overlegne tone til næste gang du ikke kan finde noget Odder...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Undskyld sjæf.. Skal aldrig ske igen sjæfQrazyLeg skrev:Og pas lige på med den overlegne tone til næste gang du ikke kan finde noget Odder...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg fandt den på emule.....
Splinter.cell.chaos.theory_cracked.exe.(nodvd check).rar
Se lige i parentesen......"noDVD check" Lige den jeg skal bruge.
Den som Odder & Mikke hansen 99 har skrevet er til CD og IKKE til DVD, som man skal bruge.
Hvis noget har brug for den så er den her: ed2k://|file|Splinter.cell.chaos.theory_cracked.exe.(nodvd%20check).rar|9694497|12BE4659192FE937469DD33B0135564D|h=SU5FBH7JN744ETFUAFUHMLP7NYGSTES4|/
P.S.:
Odder: Pas på hvis du siger når det ikke er den rigtige du har fundet.
Splinter.cell.chaos.theory_cracked.exe.(nodvd check).rar
Se lige i parentesen......"noDVD check" Lige den jeg skal bruge.
Den som Odder & Mikke hansen 99 har skrevet er til CD og IKKE til DVD, som man skal bruge.
Hvis noget har brug for den så er den her: ed2k://|file|Splinter.cell.chaos.theory_cracked.exe.(nodvd%20check).rar|9694497|12BE4659192FE937469DD33B0135564D|h=SU5FBH7JN744ETFUAFUHMLP7NYGSTES4|/
P.S.:
Odder: Pas på hvis du siger når det ikke er den rigtige du har fundet.
Giver jeg dig det forkerte resultat samtidig med? Jeg siger heller ikke en google-søgning ikke kunne have hjulpet ham. Men jeg vil lige være sikker på at det jeg finder nu også er til den rigtige version, når dette nu står specificeret...odder skrev:...nu kommer jeg til at tænke på hvor meget du selv håner mig når der er noget jeg ikke kan finde
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!