legede lidt en dag hehe

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

legede lidt en dag hehe

Indlæg af DjMail »

Er vist mit første indlæg herinde nogensinde hehe

men anyway

http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=27J5 ... PE7G2AHAO0

Hardtrance og hardstyle. har ikke lige gidet skrive en trackliste ind endnu, men hvis der er nogen som skal bruge den så kan jeg nok finde ud af det hehe

anyway der er 20-22 numre på ca. en time. Skal siges at jeg selv synes det kunne gøres bedre hehe, men hva fanden. Nyd det eller hvad man nu kan kalde det hehe
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Har ikke hørt mixet endnu da jeg er på arbejde, men er det live eller computer mix?
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Live
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Nice ville også undre mig hvis det ikke var ;) ... Når jeg kommer hjem fra Landskamp iaften skriver jeg et lille review.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

cool ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Glimrende indsats Postmand Per.... Sidder pt og stener til musikken :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sidder du og stener ? jeg sprang rundt hehe
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg laver ikke andet... Det ved du godt :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

til jer som ikke kan få nok (hvis der er nogen af jer)

så tjek her

http://www.feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=10594
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Har hørt noget af det igennem her til aften, og jo - der er nogen ting der rykker og får en til at hoppe lidt rundt :D

Vil lige sige én ting, der var et cut med Cosmic Gate - Fire Wire der skar i øret, det lød ikke for godt :o

Kan være jeg smider noget mere når jeg får hørt det et par gange mere - aldrig godt at vide :P

Har svært ved at lige sige de gode ting, ud over at det er det hele - lav endelig noget mere af det :D

Ærgeligt jeg ikke så at I spillede back 2 back 2 back den anden dag, kunne ellers have været fedt :)
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Tror jeg fik indstillet bassen rigtig i dag, for saaatan :!: Det rykker bare endnu mere - eller også er det fordi jeg er lige i det humør i dag, who knows. Anyway, mit første reply er faktisk ikke dækkende for hvor godt det her er. Skal siges det ville være en fornøjelse at høre dig live, det rykker godt til i benene :P

Nu er dette sikkert ikke lavet som du ville til et live set, for jeg syntes personligt at der er nogen steder hvor der er lidt for "stille", i den for stand at nogen af overgangene er en anelse for kedelige, uden nogen bass - hvilket ikke altid er så sjovt når det er live. Det er ikke så mange, så jeg lever fint med det :)
Men da dette nok ikke er lavet med det i tankerne, så for satan hvor det rykker. Kunne godt hyre dig til en privat fest med fart over felten :D

/out, skal til eksamen :?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe tak drud

men nej det afspejler ikke hvordan jeg ville spille live.
utrolig sto forskel på hvad folk vil høre ude og hjemme. ude vil jeg nok gi den lidt mere pedal på mixeren hehe
Besvar