Prisen på bredbånd skal ned
Redaktør: Moderators
Prisen på bredbånd skal ned
Det skal være billigere at få bredbånd, selv om man ikke vil have et fastnet-telefonabonnement. Det melder IT- og Telestyrelsen. Prisen for adgang til det rå kobber skal ned fra 119 til 42 kroner. TDC forstår ikke, hvorfor myndighederne blander sig.
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=385475
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Prisen på bredbånd skal ned
Hmm.. Endnu engang TDC... Hader TDC. De har jo (Næsten) monopol på alt i Danmark! lige fra Bredbånd, til telefonkabler..nco skrev:Det skal være billigere at få bredbånd, selv om man ikke vil have et fastnet-telefonabonnement. Det melder IT- og Telestyrelsen. Prisen for adgang til det rå kobber skal ned fra 119 til 42 kroner. TDC forstår ikke, hvorfor myndighederne blander sig.
Syntes TDC skulle ha' noget konkurrence, fra andre teleselskaber, som ikk har så nemt ved at få kunder, fordi TDC blander sig..
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
man skulle bare gøre som man har gjort ved naturgassen, her er der fri konkurrence selskaberne imellem da det er staten som ejer forsyningsnettet. og gasselskaberne som levere gassen
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Den diskussion gider/orker jeg ikke at tage igen så den lader jeg bare ståAmh skrev:
Hmm.. Endnu engang TDC... Hader TDC. De har jo (Næsten) monopol på alt i Danmark! lige fra Bredbånd, til telefonkabler..![]()
Syntes TDC skulle ha' noget konkurrence, fra andre teleselskaber, som ikk har så nemt ved at få kunder, fordi TDC blander sig..
Synes det er meget rart at prisen kommer ned, men synes nu istedet at jeg hellere vil have hastigheden op.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
ja, vi tager ikk den diskussion op igenQrazyLeg skrev:Den diskussion gider/orker jeg ikke at tage igen så den lader jeg bare ståAmh skrev:
Hmm.. Endnu engang TDC... Hader TDC. De har jo (Næsten) monopol på alt i Danmark! lige fra Bredbånd, til telefonkabler..![]()
Syntes TDC skulle ha' noget konkurrence, fra andre teleselskaber, som ikk har så nemt ved at få kunder, fordi TDC blander sig..![]()
Synes det er meget rart at prisen kommer ned, men synes nu istedet at jeg hellere vil have hastigheden op.
men hastighederne kunne de sætte op i stedet for, og så konkurrere med det også
[quote="QrazyLeg
Synes det er meget rart at prisen kommer ned, men synes nu istedet at jeg hellere vil have hastigheden op.[/quote]
Cybercity har udsendt et brev til kunder med 2048/512 ADSL linier, hvor i de informerer, at hastigheden vil blive øget til 4096/768 uden at røre ved prisen.
Synes det er meget rart at prisen kommer ned, men synes nu istedet at jeg hellere vil have hastigheden op.[/quote]
Cybercity har udsendt et brev til kunder med 2048/512 ADSL linier, hvor i de informerer, at hastigheden vil blive øget til 4096/768 uden at røre ved prisen.
Slet mig
Det er næsten rigtigt Gambi... Min sætter de dog på til 6114 
Den samme som jeg giver nu... pt 2048/512. Kan ikke lige huske den på stående fod...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Det har højest sandsynligt noget at gøre med hvor tæt man bor på centralen.
En anden faktor der spiller ind hos dig farmer er nok at du ikke havde 512 i upload før...
En anden faktor der spiller ind hos dig farmer er nok at du ikke havde 512 i upload før...