REQ: Spil som ikk fyldr så meget?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

REQ: Spil som ikk fyldr så meget?

Indlæg af amh »

Hej allesammen!

jeg står og skal på ferie, og hvis vejret skulle blive møgvejr, tager jeg min bærbar med. (for en sikkerheds skyld :-) ) Jeg har fået en del film på den, for tiden så hvis jeg ikk gider at se film, ville jeg høre om der er nogle som keder nogle små spil som ikk fylder så meget da jeg har fyldt HDD'en op (med DVD-R film :-() Det er ligemeget hvilke spil det er (helst sådan nogle sjove nogle man ikk blive rhurtigt træt af) Men ellers så er alt velkommen!
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Hvis jeg var dig! ville jeg brænde film ud på cd'er og lade spil være på harddisken, DA! du i spil tit laver noget om / gammer, det gør man ikke ved film :)
Slet mig
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

GamBi skrev:Hvis jeg var dig! ville jeg brænde film ud på cd'er og lade spil være på harddisken, DA! du i spil tit laver noget om / gammer, det gør man ikke ved film :)
Hmm.. Kunne godt være jeg skulle gøre det. Eller taget min eksterne HDD med... :-D
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jep;)
Så kan du også få nogen feder / store spil med ;)
Slet mig
Besvar