Mp3 afspiller drivers

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
LunH

Mp3 afspiller drivers

Indlæg af LunH »

Jeg har et lille problem med min mp3 afspiller den virker i alle andres computer bar ikke min.. Når jeg sætter den i kommer der ikke noget med flytbar dist eller noget hvis jeg prøver at installere den driver der er med til den siger den bar drivern kan ikke installeres, og ugyldig data eller noget i den stil.. Nogen der kan hjælpe?
Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Afprøvet at usb stikket virker med noget andet end afspilleren?

Kan man se på afspilleren når den er connected, ved at den viser noget bestemt i displayet? Kan være den slet ikke registrerer at den er sat i computeren.

Ellers prøv at søge lidt på google med navnet på afspilleren og noget med connection problems.

Bare et par forslag :)
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

hehe tak drud men det har jeg allerede prøvet og den reagere nemlig også på at jeg sætter den i computer.. den lyser og skriver pc og jeg kan også se der bliver koblet en ny hardware til men den kommer ikke frem med sådan en flytbardisk og jeg kan heller ikke installere den :/
Billede
Gæst

Indlæg af Gæst »

Er det endnu en SKOD-IPOD!???

Billede
Besvar