kan en pc blive hacket i mens den er slukket??
Redaktør: Moderators
kan en pc blive hacket i mens den er slukket??
jeg har lige et spørgsmål ?
kan en pc blive hacket i mens den er slukket?
for kan den det er det er netop sket med min pc!!
jeg vågner op tænder min pc og opdager at et af mine drev ikke virker
drevet virkede i går da jeg slukkede min pc men her til morgen var filsystemet ændret fra nfts til et eller andet system der hedder raw
drevet kan findes men er total låst for adgang
nogen der kan hjælpe??
kan en pc blive hacket i mens den er slukket?
for kan den det er det er netop sket med min pc!!
jeg vågner op tænder min pc og opdager at et af mine drev ikke virker
drevet virkede i går da jeg slukkede min pc men her til morgen var filsystemet ændret fra nfts til et eller andet system der hedder raw
drevet kan findes men er total låst for adgang
nogen der kan hjælpe??
Tror sku bare din disk har mistet sin partition... hvis der var noget vigtigt derpå, så brug evt. et program som "get my data back" og så formater dyret og start forfra, har været ude for at en af mine diske har lavet samme nr.
Hvis du køre XP og det er en disk over 80 Gb uden og ha installeret SP2 kan dette også meget vel give problemer !!
Hvis du køre XP og det er en disk over 80 Gb uden og ha installeret SP2 kan dette også meget vel give problemer !!
MIU - MMRadio
Buy Your Records !!
Buy Your Records !!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
sorry jeg smed den i det forkerte aria
og tak YaKuZa_MaB fordi du flyttede den til det aria det hørte til
har forsøgt alt hvad der er muligt både at sette hdérene i en efter en og alle andre kan jeg få adgang til men ikke den hd
har fået fat i programmet get data back men nej
den vil overhovedet ikke noget der minder om at finde mine data på den disk
findes der et andet program der evnt kan gører tricket??
og tak YaKuZa_MaB fordi du flyttede den til det aria det hørte til
har forsøgt alt hvad der er muligt både at sette hdérene i en efter en og alle andre kan jeg få adgang til men ikke den hd
har fået fat i programmet get data back men nej
den vil overhovedet ikke noget der minder om at finde mine data på den disk
findes der et andet program der evnt kan gører tricket??
Jeg gætter på du har Windows XP. Derfor vil jeg lige komme med samme forslag til dig som til et andet emne herinde. http://www.feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=10622
Simpelthen åbne op i fejlsikret tilstand og skifte ejer på hele disken/mapper på disken (også undermapper og filer!)
Simpelthen åbne op i fejlsikret tilstand og skifte ejer på hele disken/mapper på disken (også undermapper og filer!)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg naegter at tro paa at det er UMULIGT at hacke en slukket pc.
I og med man kan lave "wake on LAN", og derefter ellers gaa i gang. - Tror ikke paa at det er umuligt!!!
Intet er umuligt i IT verdenen. Eller - er netstikket revet ud, saa er det nok en DEL svaerere, og det kraever ogsaa at "wake on LAN" er installeret og i brug (og at netkortet er kombatibelt med det - osv. osv. osv.)
Men er de foregaaende forudsaetninger gaeldende, saa tror jeg paa muligheden!
I og med man kan lave "wake on LAN", og derefter ellers gaa i gang. - Tror ikke paa at det er umuligt!!!
Intet er umuligt i IT verdenen. Eller - er netstikket revet ud, saa er det nok en DEL svaerere, og det kraever ogsaa at "wake on LAN" er installeret og i brug (og at netkortet er kombatibelt med det - osv. osv. osv.)
Men er de foregaaende forudsaetninger gaeldende, saa tror jeg paa muligheden!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
jeg må erlig sige at jeg aner stadig ikke hvad der er galt med det drev og hvad der evnt. er sket
har forsøgt mig med rigtig mange programmer og forskellige andre ting men intet lader til at virke
drevet som sådan har jeg kontakt til men kan ikke komme ind på det
det er simpelhen bare låst
"tror sgu jeg blir nød til at sige at de data er åbenbart bare væk og så må jeg jo formaterer det drev og se hvad der så sker"
har forsøgt mig med rigtig mange programmer og forskellige andre ting men intet lader til at virke
drevet som sådan har jeg kontakt til men kan ikke komme ind på det
det er simpelhen bare låst
"tror sgu jeg blir nød til at sige at de data er åbenbart bare væk og så må jeg jo formaterer det drev og se hvad der så sker"
-
night_hawk
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!