Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har igennem et stykke tid kæmpet med popups på min puter.. De kommer hvergang jeg roder med den!! Jeg har prøvet med AD-AWARE men det hjælper... min virus killer hjælper heller ikke...
Der er en "loader" tror jeg det hedder der starter en masse sider op... der står "www.loadingwebsides.com" aller øverst i den blå linie... men jeg kan ikke finde ud af hvad der skaber denne strøm af popups...
spybot der fra er ret godt, og microsoft antispyware kan jeg også godt anbefale, bruger alle 3, og de virker godt sammen, så prøv det og følg så down1's råd
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Hent Spysweeper og den seneste opdatering til den.
Sluk computeren
Pil netstikket ud af computeren
Installer Spysweeper på en anden disk end Windows, hvis dette er muligt
Opdater Spysweeper, kør programmet og se hvad den siger.
Sluk computeren
Sæt netstikket i
Start computeren
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Øhh ja... Der står jo man skal hente programmet og opdateringen før man piller netstikket ud. Hvis man kun kan hente opdateringen i selve programmet, så skal man selvfølgelig gøre det...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright