Dj_C_Can you file it vol 1
Redaktør: Moderators
Nu har jeg lyttet lidt og du får lige lidt kritik/ros.
Det er ikke så galt med beatmixing og takter. Det klarer du ganske fint og du bruger da også godt med samples og bruger dem rimeligt okey.
Mine minusser ligger ved:
Kedelig playlist (Alt er brug før ALT for mange gange - og så er det en kedelig genre)
Kedelige Samples. Lav dine egne istedet for at bruge dem alle andre bruger - det får du langt mere kredit for - meget mere respekt indenfor mixer-kredse.
Lidt uoverskuelig intro.
8-tal på en 13 skala. Godt, men noget rutinepræget og uden at komme med noget nyt eller uventet.
Og lige en kommentar til Odder - tjek lige for manglende tegn og lign. på coveret
Iøvrigt, så ser det ret forvirrende ud med så mange skrifttyper du bruger :s
Det er ikke så galt med beatmixing og takter. Det klarer du ganske fint og du bruger da også godt med samples og bruger dem rimeligt okey.
Mine minusser ligger ved:
Kedelig playlist (Alt er brug før ALT for mange gange - og så er det en kedelig genre)
Kedelige Samples. Lav dine egne istedet for at bruge dem alle andre bruger - det får du langt mere kredit for - meget mere respekt indenfor mixer-kredse.
Lidt uoverskuelig intro.
8-tal på en 13 skala. Godt, men noget rutinepræget og uden at komme med noget nyt eller uventet.
Og lige en kommentar til Odder - tjek lige for manglende tegn og lign. på coveret
Iøvrigt, så ser det ret forvirrende ud med så mange skrifttyper du bruger :s
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Henter/hører når jeg kommer hjem. Så kommer der et edit i det indlæg her 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeg syns egentlig det er et meget fedt mix, jeg kan godt lide sangene.. men ja som dwr siger.. er både sange og samples meget brugt..
en anden ting, er måske dine samples.. du skulle prøve at tjekke lydniveauet igennem.. mange gange er de så lave at man ikke kan høre dem.. og andre gange får man et chock...
men meget fint lavet... kan godt lide at folk lægger tid i deres ting
9 på 13-skalaen fra mig
en anden ting, er måske dine samples.. du skulle prøve at tjekke lydniveauet igennem.. mange gange er de så lave at man ikke kan høre dem.. og andre gange får man et chock...
men meget fint lavet... kan godt lide at folk lægger tid i deres ting
9 på 13-skalaen fra mig
10000 tak for de fine ord!!!
jeg havde meget store problemer med mastering af dette her mix
og måtte tilsidst opgive det og sende det vidre til en kammarat som havde merer forstan på at marster musik end jeg selv
det var også lige som mig første gang han skulle marster noget men syndes i bund og grund at han har gjort et godt stykke arbejde
ved det her mix
men inrømmer da at nogle samples kan godt virke volsome hvor andre kan virke lidt svage
men er der en som kan gører den slaks eller ved hvilke programmer man bruger til det så hører jeg gerne fra jer
jeg havde meget store problemer med mastering af dette her mix
og måtte tilsidst opgive det og sende det vidre til en kammarat som havde merer forstan på at marster musik end jeg selv
det var også lige som mig første gang han skulle marster noget men syndes i bund og grund at han har gjort et godt stykke arbejde
ved det her mix
men inrømmer da at nogle samples kan godt virke volsome hvor andre kan virke lidt svage
men er der en som kan gører den slaks eller ved hvilke programmer man bruger til det så hører jeg gerne fra jer