REQ: Brother + Sister - I Wish
Redaktør: Moderators
-
Gæst
Here you go sir!
Mens du er i gang så nap osse lige de her....
__
Links fjernet, jvf. regler. Du kan smide dem i en pm til folk der har lyst.
Yousendit er blevet anderkendt gennem længere tid som værende ok til links, da linket bliver dødt efter noget tid alligevel. (Links fra nco er yousendit)
Edit by: Drud
Mens du er i gang så nap osse lige de her....
__
Links fjernet, jvf. regler. Du kan smide dem i en pm til folk der har lyst.
Yousendit er blevet anderkendt gennem længere tid som værende ok til links, da linket bliver dødt efter noget tid alligevel. (Links fra nco er yousendit)
Edit by: Drud
-
Gæst
Jeg mangler også denne sang.
Nogle der kan hjælpe?
Nogle der kan hjælpe?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
falslev007
- Geografisk sted: Polen, Krakow
LOLFeffe skrev:som i kan se så hedder personen som har skrevet denne tråd "Gæst". Det skyldes at brugeren er en "hat" og er blevet banned herfra.
<center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>