Men go' ferie til alle sammen som ikke har haft endnu
28 29 30
Redaktør: Moderators
Lloret de Mar
Vores fly er blevet overbooket, så vi skal rejse i morgen tidlig lige pludselig. Skal mellemlande i Hamburg og så ellers videre derfra til Barcelona. Så er vi dernede allerede i morgen eftermiddag. Så vi er fulde når I andre nødder kommer. Hyg jer :)
Festlig farlig ferie..
Festlig farlig ferie..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: Lloret de Mar
altså onsdag eftermiddag eller tirsdag ?? tjaa.. regner sku ikke med at være ædru når jeg træder ind i den spanske lufthavnnco skrev:Vores fly er blevet overbooket, så vi skal rejse i morgen tidlig lige pludselig. Skal mellemlande i Hamburg og så ellers videre derfra til Barcelona. Så er vi dernede allerede i morgen eftermiddag. Så vi er fulde når I andre nødder kommer. Hyg jer
Festlig farlig ferie..
men ses der nede.. til nogen kæmpe sjus'ser ved stranden.. da vi jo nok ikke ka få morgan
-
Haude
Døren var netop åben for at de andre kunne komme ind, og at jeg ikke skulle til at rejse mig op. Men ok, du havde Camilla med, så der var lidt godt at kigge på nu når du alligevel skulle være der.
Hun skulle også komme til fest hos Thomazmix på lørdag.
nco\\ CHART ATTACK 1999
hvor er min invitation ? ej, hun snakker om at komme til Viborg siger bøhnco skrev:Døren var netop åben for at de andre kunne komme ind, og at jeg ikke skulle til at rejse mig op. Men ok, du havde Camilla med, så der var lidt godt at kigge på nu når du alligevel skulle være der.
[EDIT]
Ovenstående går jeg ud fra er skrevet af "Klovnen"
Senest rettet af QrazyLeg 31 jul 2005, 22:53, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
øhhmm.. var det sku ikk :SQrazyLeg skrev:hvor er min invitation ? ej, hun snakker om at komme til Viborg siger bøhnco skrev:Døren var netop åben for at de andre kunne komme ind, og at jeg ikke skulle til at rejse mig op. Men ok, du havde Camilla med, så der var lidt godt at kigge på nu når du alligevel skulle være der.
Hun skulle også komme til fest hos Thomazmix på lørdag.dejlig tøs
[EDIT]
Ovenstående går jeg ud fra er skrevet af "Klovnen"
Hehe ok. Så bare tidspunktet det var skrevet på og noget med Viborg... Men der kan man bare se.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!