Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
godt så, PsyClone og undertegnede kedede sig, som bare fanden, ovre på skolehjemmet.. UDEN INTERNET.. jeg sidder nu i skolen, og har lige kastet vores kedsomhedstrack op
Nu kender jeg ikke teknikken bad bootleg'ing og alt det der, men for mit utrænede øre lyder det squ meget godt! Helt sikkert en jeg vil smide på når der skal chilles med nogle øller
Aller skrev:Nu kender jeg ikke teknikken bad bootleg'ing og alt det der, men for mit utrænede øre lyder det squ meget godt! Helt sikkert en jeg vil smide på når der skal chilles med nogle øller
Må man smide en lille sølle req? Kan i fikse nummeret uden Niarn?
Det er max funky 50-Cent og Bikstok men Niarn's tempo er lidt for hurtigt desværre for det er fedt ellers!
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Må man smide en lille sølle req? Kan i fikse nummeret uden Niarn?
Det er max funky 50-Cent og Bikstok men Niarn's tempo er lidt for hurtigt desværre for det er fedt ellers!
skal da se på det - jeg smidder en ny tråd når nummeret er der
Hvad så? Kan det fikses
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.