ISDN til fast pris/md.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

ISDN til fast pris/md.

Indlæg af Kazo »

Hej CA'ere

Jeg er i den uheldige situation, at jeg flytter meget snart og ikke længere kan få andet internet end ISDN eller langsommere. Derfor tænkte jeg på om nogen af jer kender til en ISDN løsning der koster et fast beløb hver måned, uanset hvor meget man er online?
Billede
Kazo

Indlæg af Kazo »

Gettin' desperate here :?
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: ISDN til fast pris/md.

Indlæg af amh »

Kazo skrev:Hej CA'ere

Jeg er i den uheldige situation, at jeg flytter meget snart og ikke længere kan få andet internet end ISDN eller langsommere. Derfor tænkte jeg på om nogen af jer kender til en ISDN løsning der koster et fast beløb hver måned, uanset hvor meget man er online?
Hvorfor kan du ikke få Bredbånd? Flytter du så langt ud på landet :lol: :P for man kan da få Bredbånd i stort set hele landet, eller hva?
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Har du EL?
Slet mig
Kazo

Indlæg af Kazo »

Amh skrev:Hvorfor kan du ikke få Bredbånd? Flytter du så langt ud på landet for man kan da få Bredbånd i stort set hele landet, eller hva?
Lige præcis. Det ligger for langt fra centralen til at de vil udbyde det. Der er masser af rå kobberkabel, men det er 2 km for langt fra centralen..
GamBi skrev:Har du EL?
LOL :)
Billede
Besvar