Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg vil høre om der er nogen af jer der har brugt programmet "AirSnort" før.
Jeg vil nemlig gerne vide om det faktisk virker eller om jeg bare skal lade være med at spilde tiden med det.
Til jer der ikke ved det, bruger man det til at finde passwords til et trådløst netværk så man kan være online gratis i bund og grund. Det opfanger "interessante" pakker fra en trådløst kilde og finder passwordet ved at "cracke" de pakker.
Jeg har hørt at det kan lade sig gøre, men at det vil tage flere uger. Men jeg kan godt bruge et par uger på det, hvis jeg kan få gratis net derhjemme. Hehe
Jeg har forsøgt mig med Airsnort (under Gentoo) - Men fik ikke det vilde resultat ud af det, da Airsnort skal bruge utrolig lang tid på at 'cracke' adgangen til det fundene netværk, så opgav det hurtigt igen
zaicrez skrev:Jeg har forsøgt mig med Airsnort (under Gentoo) - Men fik ikke det vilde resultat ud af det, da Airsnort skal bruge utrolig lang tid på at 'cracke' adgangen til det fundene netværk, så opgav det hurtigt igen
Hm.. Okay.. Jeg tror jeg vil prøve alligevel.. Er nemlig kun hjemme i weekenden da jeg bor på kollegie.. Så gider jeg sgu ikke købe internet og så kun bruge det 3 dage om ugen.. Det er for dyrt. :s
Jeg vil høre om der er nogen af jer der har brugt programmet "AirSnort" før.
Jeg vil nemlig gerne vide om det faktisk virker eller om jeg bare skal lade være med at spilde tiden med det.
Til jer der ikke ved det, bruger man det til at finde passwords til et trådløst netværk så man kan være online gratis i bund og grund. Det opfanger "interessante" pakker fra en trådløst kilde og finder passwordet ved at "cracke" de pakker.
Jeg har hørt at det kan lade sig gøre, men at det vil tage flere uger. Men jeg kan godt bruge et par uger på det, hvis jeg kan få gratis net derhjemme. Hehe
Ak ja, du er kommet meget længere end jeg er!
Har prøved ALT! skal prøve at se om jeg kan cracke vores nabos netværk.
Down1 skrev:Mon ikke du skulle la' være så..Hvis han har kode på, så ved han jo nok lidt om netværk
Hehe.. Fuck da det. Det er garanteret bare sat op af en eller anden der har forstand på det.. Og så bruger ham spaden det bare uden at tænke mere over det. ;D
Amh skrev:hvordan kommer man igang med at cracke netværket?
Well.. Hent AirSnort og Knoppix (hvis du da ikke allerede bruger linux eller et eller andet crap).. Så skal du bare lade AirSnort fange de pakker din nabo sender ud.. Så cracker den dem ligeså stille. Jeg vil tro der går et par uger, alt efter hvor meget din nabo udnytter hans net. (Jo flere pakker, des mindre tid tager det).
Will skrev:Hvad nu hvis han har sat det til mac adr lige som jeg har gjort hjemme hos og ikke noget pass på ? kan det program så også
Jeg er faktisk ikke klar over om det har nogen forskel.. Men jeg syntes jeg læste noget om at det skulle være sikkert nok.. Men du må ikke hænge mig op på det!