Søger er program til at sluge billeder :-)

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
overlord
Geografisk sted: DK

Søger er program til at sluge billeder :-)

Indlæg af overlord »

Hej derude.

Nu er jeg snart træt af at sidde og kigge på babes, hvor posteren kun har smidt thumbs til f.eks. 90 billeder. Det er på sin vis fint nok han gør det for at de ikke bliver linket til siden :) Men så er det jeg tænker, om jeg ikke kan få et program hvor jeg bare henter alle 90 billeder i oprindelige størrelse og IKKE i thumb-størrelsen i stedet for jeg skal sidde monotont og trykke 90 gange og "gem som". Hvilke programmer kan det, og er der nogen der vil give en lyn guide?

mvh. overlord
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Gode gamle GetRight kunne noget i stil med det du søger, via GetRight Browser. Hvis jeg selv skal suge en masse billeder (som ikke skal klikkes først), så plejer jeg at benytte downTHEMall.

Men ellers er der nok noget der kan hjælpe dig her.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
overlord

Indlæg af overlord »

nco: Kan det passe dem du linker til kun virker til irefox? Glemte helt at skrive, men jeg benytter IE. Har hentet getright, og når jeg åbner den i "getright browser", så ligner det at jeg kan downloede hele hjemmesiden, og det er ikke lige meningen. Kun billederne i fuld størrelse fra den pågældende tråd.

Nu har jeg fundet frem til et der hedder "Nettransport". Der kan jeg vælge t downloade alle med Nettransport, men billederne bliver kun i thumb størrelse.

Forstår det ikke. :oops:
Snoop
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

overlord:
Du kan også bruge Teleport Pro.
Den sætter du til at hente alt på siden (evt kun jpg'er) og siger den skal følge 1 link væk på samme server. Så henter den tn og de rigtige billeder, så er det bare at slette tn når du er færdig.
Faktisk kan du også sætte programmet til kun at hente biller over en vis størrelse, fx 30 KB. Så er du rimelig sikker på, at tn bliver udeladt.
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

overlord skrev:nco: Kan det passe dem du linker til kun virker til Firefox? Glemte helt at skrive, men jeg benytter IE. Har hentet getright, og når jeg åbner den i "getright browser", så ligner det at jeg kan downloede hele hjemmesiden, og det er ikke lige meningen. Kun billederne i fuld størrelse fra den pågældende tråd.
Ja, det er korrekt. Programmerne jeg har linket til er til Firefox. Jeg surfer normalt også selv med webbank. Men til pr0n-sites og andre steder hvor man kunne finde på at suge billeder fra, der foretrækker jeg FF.

GetRight virker fint med IE, og det kan netop gøre det med at den skal downloade det som billederne linker til. Så markere du bare alle - og voila! :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg brugte engang Pagesucker til noget lign. Det afhænger vist lidt af hvordan siden er sat op men oftest ryger alt bare ned i en rasende fart :)
overlord

Indlæg af overlord »

Jeg har Teleport Pro inde.

Er der en der vil direkte guide mig via msn? Det er sikkert utroligt simpelt, og derfor kunne det være rart at se hvad jeg gør galt. Synes snart jeg har prøvet alt, og jeg får stadig kun tn's. Det går mig virkelig på :)!

Og tak til jer andre for svarene, hvis jeg da bare kunne finde ud af det ville det hele sikkert virke, hehe..
Snoop
Kontakt:

Indlæg af Snoop »

overlord:

Du kan prøve at gemme dit projekt og sende det til mig, så skal jeg lige tage et kig på det, og evt finde din fejl.
Billede
You can live a life without being seen.
Or you can be seen without any life.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Flashget kan gøre det du snakker om...
Besvar