Ja jeg hentede jo musikken og tænkte "jaja.. så lytter vi da", men jeg må godt nok indrømme at jeg fik mig en overraskelse..
The Vampire: Tracket har en virkelig fed bassline og i det hele taget en meget fed instrumental del.. Dog synes jeg godt at alle de gange han snakker kunne have trængt til at blive pillet lidt ekstra i.. Nogle gange synes jeg bare at det han siger lyder
for dansk-engelsk, hvis du forstår? Derudover er der både i
02:03 og efter
02:27 og
02:44 hvor man måske kunne forvente at nummeret gik helt amok, men det skete desværre ikke, og det savner man lidt synes jeg

Derudover synes jeg nummeret er meget monotont.. altså det er stort set ens hele vejen igennem - ikke så sjovt - men jeg vil sige at det er utroligt velegnet til at straffe både naboer og højtalere, hvor jeg lige har fået den ene hjem i dag efter reparation
Welcome 2 Hell: Introen er cool - nice lavet med at man bliver transporteret til helvede og bare skubbet ud over kanten af pigen. Der er en del mere gang i nummeret og der er leget en del mere med det end der er ved
The Vampire, og måske derfor begår sig bedre at spille rundt omkring - God variation i nummeret og ellers bare en gang kick ass..
i
03:24 har nummeret så det der ligesom mangler i
The Vampire det går berserk.. Thumbs up til det i hvert fald..
Jeg synes overall at det er rart med den hårde og dybe bass, da jeg synes at man efterhånden sjældent hører det

Jeg går i hvert fald..
Jeg håber meget på en updated version af
The Vampire for der er helt klart noget jeg synes river i den også. (og så må den gerne være optaget lidt højere volumemæssigt end den er, for jeg skal godt nok skrue højt op)
Men håber klart at der kommer mere af den slags her for det falder helt klart i min smag.