Google Talk
Redaktør: Moderators
Google Talk
Google talk
Talk and IM with your friends for free
http://www.google.com/talk/
They say talk is cheap. Google thinks it should be free. Google Talk enables you to call or send instant messages to your friends for free–anytime, anywhere in the world. Google Talk offers you:
* Choice: Get in touch how and when you want to–over email, IM or a call
* Quality: Talk through your computer but hear your friends as if they were in the same room
* Convenience: Your Gmail contacts are pre-loaded into Google Talk so inviting or talking to your friends is just a click away
Google Talk is in beta and requires a Gmail username and password.
For en Gmail invite, benyt evt. "mikkel_hansen_99"'s forslag længere nede i tråden. PM mig for min Gmail-adresse, hvis du vil tilføje mig Google Talk. Lige ledes PM for min MSN Messenger adresse.
Talk and IM with your friends for free
http://www.google.com/talk/
They say talk is cheap. Google thinks it should be free. Google Talk enables you to call or send instant messages to your friends for free–anytime, anywhere in the world. Google Talk offers you:
* Choice: Get in touch how and when you want to–over email, IM or a call
* Quality: Talk through your computer but hear your friends as if they were in the same room
* Convenience: Your Gmail contacts are pre-loaded into Google Talk so inviting or talking to your friends is just a click away
Google Talk is in beta and requires a Gmail username and password.
For en Gmail invite, benyt evt. "mikkel_hansen_99"'s forslag længere nede i tråden. PM mig for min Gmail-adresse, hvis du vil tilføje mig Google Talk. Lige ledes PM for min MSN Messenger adresse.
Senest rettet af nco 24 aug 2005, 21:19, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Google er efterhånden nok mit favorit selskab. De er så kæmpe store og kunne sagtens tage penge for deres online bøger (der kommer senere), deres Google Maps etc. Alligevel så giver de alle almindelige brugere deres ydelser gratis. Det er for fedt. Og mon ikke msn-messenger har fået en værdig konkurrent. Det ser heller ikke alt for poppet ud her. Gudsketakoglov!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
@nco, alternativt kan folk bruge en spooler, f.eks denne: http://b10m.swal.org/cgi-bin/gmail_invites.cgi
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja, men man må tænke på at det nok er en client der er på et meget tidligt stadie i dens udvikling? Desuden vil jeg lige spørge om det er muligt for folk at bruge andre mail accounts end lige gmail? For dét ville jo være ret praktisk.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
For mit vedkommende skal den ikke udvikles mere. Alt disney-grafik og andet unødvendigt geil er pillet fra den her. Så bare det ikke bliver en ny messenger.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nej for guds skyld ikke en ny messenger.. Men jeg tror bare det er nemmere at lokke brugere til, hvis det er muligt at bruge andre email accounts. Ligesom det er på MSN Messenger..QrazyLeg skrev:For mit vedkommende skal den ikke udvikles mere. Alt disney-grafik og andet unødvendigt geil er pillet fra den her. Så bare det ikke bliver en ny messenger.
Men vil da klart bakke op om projektet.. Enkelt design, nemt at finde ud af og indeholder mange af de bedste ting fra starten af.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Så vidt jeg ved af, er Google Talk ikke slået igennem.
Hvorfor skulle man også skifte til et andet slags kommunikations program, når der ikke er nogle at kommunikere med?
MSN har alle tøserne så hvorfor skifte?
De personer som ved at Google Talk er udkommet er sikkert så tilpas nørdet at de sidder og snakker med de andre gutter over IRC så der er der heller ingen grund til at skifte til Google Talk.
Google ligger vægt på lydkvaliteten den er da også helt i tops, men Skype er et etableret program indenfor den verden. Så stor forandring i brugernes valg er program bliver nok ikke heller ikke ændret her.
Jeg tror at kun en lille del af det kvindelig køn ved hvad Google Talk er. Jeg kan ikke absolut ikke se nogen mening til at skifte, ALLE er jo på msn..
Bare min mening, men ved ikke hvad i andre har erfaringer med.
Hvorfor skulle man også skifte til et andet slags kommunikations program, når der ikke er nogle at kommunikere med?
MSN har alle tøserne så hvorfor skifte?
De personer som ved at Google Talk er udkommet er sikkert så tilpas nørdet at de sidder og snakker med de andre gutter over IRC så der er der heller ingen grund til at skifte til Google Talk.
Google ligger vægt på lydkvaliteten den er da også helt i tops, men Skype er et etableret program indenfor den verden. Så stor forandring i brugernes valg er program bliver nok ikke heller ikke ændret her.
Jeg tror at kun en lille del af det kvindelig køn ved hvad Google Talk er. Jeg kan ikke absolut ikke se nogen mening til at skifte, ALLE er jo på msn..
Bare min mening, men ved ikke hvad i andre har erfaringer med.
Netop derfor er der en grund til at skifte. Det er ligesom sms... møgirriterende og alt for overvurderet. De fleste folk der bruger staver som om de gik i tredje klasse og synes at have fundet det smarte ved at bruge fonetiske ord sammensætninger... Well guess what. You're wrong! Det eneste gode ved msn er at man kan slå alt hvad der hedder smileys, underlige effekter og skrifttyper fra. Selv bruger jeg msn via mIRC, og kun i meget begrænset omfang. IRC, ICQ, Skype og GoogleTalk ligger langt over prioriteten af msn. Og gider alligevel ikke snakke med kvinderne over det. Kan det ikke siges til deres ansigt er det alligevel upersonligt og ikke vigtigt.naRf skrev:MSN har alle tøserne så hvorfor skifte?
Hmm, sms og msn er vel det eneste kvinderne kan finde ud af at benytte.
Det bliver da alt for kedeligt i længden kun at snakke over IRC, ICQ you name it. Hvor der kun er af samme køn.
Jeg ville også 10 gange hellere bruge Google Talk end MSN. Da alt det forpulede grafik er !"#¤. Folk er bare på MSN, så jeg kan ikke se idéen i at skifte.
Det bliver da alt for kedeligt i længden kun at snakke over IRC, ICQ you name it. Hvor der kun er af samme køn.
Jeg ville også 10 gange hellere bruge Google Talk end MSN. Da alt det forpulede grafik er !"#¤. Folk er bare på MSN, så jeg kan ikke se idéen i at skifte.
Bruger slet ikke google talk mere.
Fulgte bare med hypet, men så var det også det...
Har egentligt ikke noget imod messenger. Man kan jo selv bestemme hvem man vil have på sin liste. Så hvis man er træt af popnavnene, fjerner man dem bare. Simple as that.
Meeeeen.. I har ret. Det er ret poppet uanset hvad. Men hva' faen'...
Fulgte bare med hypet, men så var det også det...
Har egentligt ikke noget imod messenger. Man kan jo selv bestemme hvem man vil have på sin liste. Så hvis man er træt af popnavnene, fjerner man dem bare. Simple as that.
Meeeeen.. I har ret. Det er ret poppet uanset hvad. Men hva' faen'...