Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har før i tiden kunne vise hvilke sange jeg høre, i MSN, men nu vil den slet ikke, jeg har været inde og aktivere den, og deaktivere den for at se om det hjalp, men uden held. Jeg har re-installed MSN denne her gang dog til 7.5, men der vil den stadigvæk ikke.
mm kan desværre ikke hjælpe dig... men jeg ved der findes et script så den viser winamp istedet for media player skulle du have dette script eller kan en anden hjælpe?
Har skam både det script til Winamp og Messpatch. De rslog jeg så Winamp scriptet fra, for at se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Hva gør man så?
Fandt fejlen.. Man skal åbentbart også aktivere det i Windows Media Player, mærkeligt.. Nå, men andre som har problemet, kan løses sådan her ( Windows Media Player) Funkioner--> Plug-in--> MSN Messenger plug-in