2 Nye Booties :)
Redaktør: Moderators
2 Nye Booties :)
ja, som topic siger.. 2 nye bootlegs herfra, 1 bedre end det andet...
Jack and The Ripper vs Britney Spears feat Crazy Frog - Toxic Frog Hoes:
http://www.home.no/mickon/misc/jack_and ... ootleg.mp3
Niarn vs 50 Cent - Mit Liv Hits The Fan:
http://www.home.no/mickon/misc/niarn_vs ... ootleg.mp3
håber i kan lide dem (bare lidt ;D)
Jack and The Ripper vs Britney Spears feat Crazy Frog - Toxic Frog Hoes:
http://www.home.no/mickon/misc/jack_and ... ootleg.mp3
Niarn vs 50 Cent - Mit Liv Hits The Fan:
http://www.home.no/mickon/misc/niarn_vs ... ootleg.mp3
håber i kan lide dem (bare lidt ;D)
i'm the juggernaut, BITCH!
Toxic Frog Hoes er sq ganske humor
Godt bootleg
Nice lavet og kewl ide .
Da jeg ikke rigtig har hørt Niarn nummeret før så kender jeg jo ikke så meget til det
Men det passer sq godt sammen, også et ganske okey bootleg, selvom jeg ikke lige har meget tilovers for Niarn 
Fede bootlegs
Mere, mere, vi vil have mere 
Da jeg ikke rigtig har hørt Niarn nummeret før så kender jeg jo ikke så meget til det
Fede bootlegs
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Toxic Frog Hoes er sq ganske humor Smile Godt bootleg Smile Nice lavet og kewl ide .
Da jeg ikke rigtig har hørt Niarn nummeret før så kender jeg jo ikke så meget til det Smile Men det passer sq godt sammen, også et ganske okey bootleg, selvom jeg ikke lige har meget tilovers for Niarn Smile
Fede bootlegs Smile Mere, mere, vi vil have mere Very Happy"
- Taget fra Lokefar
Da jeg ikke rigtig har hørt Niarn nummeret før så kender jeg jo ikke så meget til det Smile Men det passer sq godt sammen, også et ganske okey bootleg, selvom jeg ikke lige har meget tilovers for Niarn Smile
- Taget fra Lokefar
Indsæt selv smart kommentar/billede her.
hahaha ;Dputteand skrev:"Toxic Frog Hoes er sq ganske humor Smile Godt bootleg Smile Nice lavet og kewl ide .
- Taget fra Lokefar
-
Haude
-
mikeman dk
- Kontakt:
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
så kommer der bare et quicktime billed frem og jeg kan høre dem men ikke hente dem ned på min maskine
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Re: sv
højreklik på linksne, og tryk "gem som" eller "save link as" eller hvad der nu står i din browsermikeman dk skrev:så kommer der bare et quicktime billed frem og jeg kan høre dem men ikke hente dem ned på min maskine
-
mikeman dk
- Kontakt:
takker
takker, det er jo ikke sådan når man er edb spasser 
mikeman DK
Re: takker
hehe, sådan er det jo.... med detmikeman dk skrev:takker, det er jo ikke sådan når man er edb spasser