Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Efter at ha' hørt den sang, ville jeg høre, bliver den overhoved udgivet, og findes der en promotin version (eller anden rip, end radio) af sangen, og lige til sidst: er det hendes X-kæreste??
Læste i et af de nyere M! blade, at en af de danske rappere (Niarn eller en anden en??) Også hed ROOS til efternavn.. såe, er det ham, der har lavet den...? Er lidt forvirret
webwarp... han skal nu ikke længere ud end til DR's P3. Der blev den broadcastet live og den er ikke blevet udgivet. Ved ikke om eller hvornår den gør det, men tvivler på det. Tror ganske enkelt ikke de får lov.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:webwarp... han skal nu ikke længere ud end til DR's P3. Der blev den broadcastet live og den er ikke blevet udgivet. Ved ikke om eller hvornår den gør det, men tvivler på det. Tror ganske enkelt ikke de får lov.
Okay. Jamen der er en dansk rapper som hedder ROOS til efternavn rigtigt, men kan ikke huske hvem det er.. Hvorfor skulle de ikk have love til det?? hun har måttet, så må han da også?? eller...? :S
Det er Clemens og 2 andre rappere der står bag det, så vidt jeg husker. Og lov mener jeg lov fra hendes pladeselskab - men det kan jo være. Spørgsmålet er jo også om de _vil_ udgive det.
Nej det er ikke tjenesten der har lavet noget.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
det er som jeg skrev i den anden tråd Phase5 og Ruus som lavede den med clemens, og der er intet som stopper dem i at udgive den, ud over kvaliteten af den som er så usselt at jeg ikke fatter P3 gad bruge on air time på den
dwr skrev:webwarp... han skal nu ikke længere ud end til DR's P3. Der blev den broadcastet live og den er ikke blevet udgivet. Ved ikke om eller hvornår den gør det, men tvivler på det. Tror ganske enkelt ikke de får lov.
Så lå jeg endnu engang og så VoiceTV, og hvilken video kom lige?? RUUS med F**k dig tilbage. Det værste ved den video, er når VoiceTV sløre Fuck til Fluckf lyder det som om han siger, ret spøjst.
DJSofi2k1 skrev:Skovmand og Bue fra aalborg har lavet en cool version...
Nej absolut ikke... ANR er heller ikke fedt "Hit efter Hit/Hit.fm sammenslutningen har dræbt alt hvad der var "godt" ved de radioer der er med i det. Med andre ord; Skovmand og Bue er absolut heller ikke kvalitetsradio, det er ikke noget godt nummer, og origalen samt "Fuck dig tilbage" er tyveri ved højlys dag af et i forevejen dårligt nummer.
Beklager... Men når der står noget om ANR-hit og godt (cool) i samme sætning så vender mine indvolde sig. Og så er jeg ligeglad med om de kender en "Odder". Hvis den forstyrrer i sendetiden så skyd den og se om udsendelsen bliver bedre...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg synes helt klart at Skovmand og Bue er de fedeste at hører på morgen... Gider ik at hører på freakshowet fra the voice.. for det er sq bare nogen freaks som råber om alt muligt lort..
Og ja, skovmand og bue har lavet pænt mange sange der gør grin med de originale...