Creative Webcam Live driver

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Creative Webcam Live driver

Indlæg af igloen »

Hey, mangler en driver til overstående... har mistet min installation cd, så nu kan jeg ik få mit webcam til at virke...
Og kan ikke hente driver fra Creatives hp, så kan blive nødsaget til at købe installation cd'en fra dem igen..
Men tænke lige jeg ville spørge her først, kunne jo være nogle der havde det webcam, for så ville jeg da godt have et rip af den cd :)
...::// Team AuG \\::...
Billede
naRf

Indlæg af naRf »

Jeg har selv hentet min fra deres hjemmeside, jeg har lige prøvet igen og det virker fint for mig.

http://us.creative.com/support/downloads/

Web Cameras > Og så går jeg udfra du har et PC-CAM (dog ikke sikkert) > vælg dit webcam og download driver.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Ja... google.dk er godt at have
Slet mig
igloen

Indlæg af igloen »

Det eneste jeg kan hente er en update til selve programmet... så det kan jeg ik bruge til meget... har googlet efter den i lang tid, men har opgivet
Billede
Zivago

Måske kan jeg hjælpe....

Indlæg af Zivago »

Jeg har et creative webcam live pro....
Kan da lave et cd image af cdén..... Hvis det altså har interesse, og det kan bruges.

Zivago
igloen

Indlæg af igloen »

Hep hey.. PB til dig Zivago
Billede
Besvar