Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Ville abre lige hoere om det kunne lade sig goere at betale dig fra udlandet, dvs. jeg sku gerne ha' bankinfo, og om du gider sende til Frankrig - jeg betaler naturligvis hva det koster ekstra...
thorolf15 skrev:Byskovsky jeg har smidt en PM til dig...
Ville abre lige hoere om det kunne lade sig goere at betale dig fra udlandet, dvs. jeg sku gerne ha' bankinfo, og om du gider sende til Frankrig - jeg betaler naturligvis hva det koster ekstra...
mon ikk det kan lade sig gi sig... ellers sender jeg den sku til dig
Du skal bruge et IBAN-nummer (International Banque Account Number) og et andet nummer jeg ikke lige kan huske hvad hedder.
Iøvrigt koster det vist ikke meget mere end en halvtredser at sende en blød pakke derned.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg skal lige høre, er det en ultra slimline, eller er det en hvor der godt kan være en ølmave af format hvis man køber den stor nok? Og er der nogen der ved om de er store eller små i størrelserne?
jeg ved heller ikke med størrelsen, jeg bruger normalt large, men det er vel sådan en model der skal sidde lidt stramt om vommen? ville jo være neder af få den for stor, men endnu mere neder at få en der stuper 3 cm på maven eller i bredden
Da det er en special-produktion, så synes jeg ikke der kan forventes kortere ventetid end det. Jeg synes faktisk det er en ret tilfredsstillende leveringstid.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Da det er en special-produktion, så synes jeg ikke der kan forventes kortere ventetid end det. Jeg synes faktisk det er en ret tilfredsstillende leveringstid.
Du er jo os nem at tilfredsstille har jeg hørt i byen
dwr skrev:Da det er en special-produktion, så synes jeg ikke der kan forventes kortere ventetid end det. Jeg synes faktisk det er en ret tilfredsstillende leveringstid.
Du er jo os nem at tilfredsstille har jeg hørt i byen