Jeg har haft dette problem nogle gange efterhånden...
En gang imellem, er det som om den trådløse linie bliver kvalt. Når der er for meget traffik...
Her tidligere idag, dl den med små 200 kb/sek også pludselig døer linien, også skal jeg slukke og tænde modemmet igen...
Nogle der ved hvorfor...? Har osse været ude for at der ikke har været specielt meget traffik og den gør det samme...
Jeg har 2048/128 forbindelse
Probl med trådløs netværk
Redaktør: Moderators
Det lyder meget som om det er routeren, kan være pga den ikke kan klare alle de connections som Emule den requester. prøv at kontakte jeres isp og hør dem hvad de kan se på statestikken over jeres router, og lad self være med at sige der et er emule der får den til at gå ned
I får sikkert bare en ny router så kan i jo håbe det hjalp.
I får sikkert bare en ny router så kan i jo håbe det hjalp.
ja det er osse sådan en netgear crap router... Har fået den sat op af en expert..
Den har osse gjort det før, men bruger ikke emule længere...
Nu er det når den dl forhurtigt, istedet for at gå ned i fart, hopper den af nettet...
Har hørt et eller andet om at hvis man har 2048 i dl, skulle det svare til at 192 i fysisk upload, for at den skulle kunne kører optimalt.
Og jeg har jo kun 128...
Men hvad ved jeg..
Den har osse gjort det før, men bruger ikke emule længere...
Nu er det når den dl forhurtigt, istedet for at gå ned i fart, hopper den af nettet...
Har hørt et eller andet om at hvis man har 2048 i dl, skulle det svare til at 192 i fysisk upload, for at den skulle kunne kører optimalt.
Og jeg har jo kun 128...
Men hvad ved jeg..