Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Så er der godt nyt til alle Age of Empires fans. Den første demo og et kig på spillets hjemmeside ser lovende ud
Foreløbig releasedate til spillet er 4. november. Spillet kan erhverves for omkring 300,- kr hos f.eks. CD WOW! (linket angivet skulle det give DKK 283.19 (Price if discounted EUR 2,0).
ser sku flot ud men vil nok hellere spille 2'eren da jeg hellere vil spille sådan nogen stil i 2d... det samme med C&C serien der fik jeg også nedtur på da det kom i 3d synes ikke det holdte.. nok derfor jeg stadig har red alert 2 på min com men sådan er det jo men det 3d "det er jo det de unge vil ha"
Det ser rigtigt godt ud og deres gameplay plejer jo at være i en klasse for sig selv! så det er helt klart et spil man bare må eje hvis man er mig hehe!