Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ohøj...
Jeg var til extravadance her i weekenden (fedt forresten) og på et tidspunkt spillede de en sang hvor alle folk begyndte at sige quak quak (kvæk kvæk) først kom det uden noget beat bagved og bagefter gik den helt amok... ville bare lige høre om nogen af jer muligvis ku genkende min vildt gode beskrivelse
på forhånd tak
På Crazy_Frog_-_Crazy_Hits-2005-DGN er der en del versioner, og jeg mener faktisk at der er nogle acapellaer blot med nogle kvæk-lyde. Men jeg er altså ikke helt sikker på det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:På Crazy_Frog_-_Crazy_Hits-2005-DGN er der en del versioner, og jeg mener faktisk at der er nogle acapellaer blot med nogle kvæk-lyde. Men jeg er altså ikke helt sikker på det.
tak for jeres savr, men det er ikke den... for så er jeg ret sikker på jeg ikke ville ku' li den... musikken var rimelig hård... men min beskrivelse er nok hellerik' den bedste... må jo bare spørge dj'en næste gang jeg hører den.. tror den er gammel. altså de spillede den der superman også, så tror ikke det hele var helt nyt. de spillede også Super med Gigi D'Agostino
nå, men ellers tak.
(skal lige siges at det ikke var en rigtig frø lyd, bare en bas-tone der lød sån. den startede lyst og blev så rimelig mørk, hvor sangen bagefter gik totalt amok...)