Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg sælger min iRiver H10 Sølv 5GB mp3 afspiller med tilbehør.
Nypriser:
iRiver H10 Sølv 5GB - 2.299 kr.
Cradle H10 - 325 kr.
Ekstra batteri - 295 kr.
Samlet nypris: 2.969 kr.
Cradlen kan bruges til at have afspilleren stående i lodret position så man kan se displayet og være forbundet til computeren via USB 2.0 samtidigt. Desuden kan man samtidigt lade et ekstra batteri.
Afspilleren har desuden FM radio, diktafon og så kan den optage fra FM radio'en.
12 timers spilletid på én opladning burde være nok for de fleste og cradlen kan jeg slet ikke se hvad skal bruges til. Men det er jo bare hvis det var mig som var køber....
Genrerelt er den meget lækker, men man kan få meget tilsvarende for de samme penge, eksempelvis iPod Nano 4 gb.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Der kan du få en afspiller hvis batteri skal skiftes efter en rum tid og som koster mange penge + der er ingen radio i den og der er 1 gb mere på iRiver'en... Så tilsvarende er det ikke helt... Men vil give dig ret, Nano'en er lækker!