Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nu starter Champions League snart, og jeg vil høre lidt om hvem i holder med?
Selv er jeg til Milan, og det kan man jo ikke sige efterhånden uden at skulle høre fra sidste år. Men får lige at slå nogle ting fast, vil jeg lige snakke lidt om finalen. Det var flot af Liverpool, at komme tilbage efter at være bagud, og især mod Milan. Men når det så er sagt, så har jeg intet til overs for dem, i overtiden står de med 10 mand i forsvaret, 3 af deres spillere for krampe, de spiller kun på at nå straffespark, da de ved det er deres eneste chance for at vinde, de skaber overhovedet intet i overtiden, og hvis man skal være et værdigt hold til at vinde en CL finale, skal man skabe noget hele kampen mener jeg. Hvis overtiden havde varet 5 min længere, havde Milan vundet, da man kunne se at Milan klart spillede bedst, og havde flest krafter tilbage, men sådan skulle det desværre ikke gå.
Men tillykke til jer Liverpool fans, det skal i da ha for jeres flotte indsats i 2 halvleg.
Milan vandt altså ingen pokaler sidste år, men ok det var med i CL finalen, og lå i kapløb med Juventus hele sæsonen om Serie A Mesterskabet, hvis bare at en af tingene havde været blevet færdigt lidt før, er jeg sikker på Milan havde taget det hele. Fordi de var ganske enkelt uovervindelige, men desværre er intet hold uovervindeligt når spillerne er slidt op efter så mange vigtige kampe.
Men nu til jeres mening, hvem holder i med i år?
Kom os gerne med en begrundelse på hvorfor i tror de vinder
Jeg har self stemt Milan, mener de vinder pga. i år har de en utrolig bred truppe, og har fået 2 nye bombere på toppen, som er alletiders, Vieri og Gilardino. Desuden ser det ud som om at Kaka er på toppen, og han bliver jo bedre år for år. Milan er klar i år vil jeg mene, og har en klart stærkere trup end sidste år. Så i år kommer pokalen hjem igen
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Klart Juve... man kan da kun elske deres spillestil
...men hvis det utænkelige sker at Juventus ikke når finalen så skal det være Liverpool - Barca
Og så lige en besked til SimonThaMan... Husker nu at PSV udspillede Milan i begge kampe, og at Milan kun kørte sejren hjem på noget kedeligt fodbold, og som du selv siger, så bør et hold der spiller sådan ikke vinde en CL-finale
Og lad nu være, for jeg ved godt at Juve også spiller sådan :D:D
DJ LAU skrev:Og lad nu være, for jeg ved godt at Juve også spiller sådan :D:D
Er glad for du nævner den, fordi hvis der er et hold som kører en kedelig sejre hjem tit, så er det Juve, lige foran 1-0 også er den kamp over.
Ok Milan - PSV, er en undtagelse, vil jeg give jer ret i, men kig på de andre kampe
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
nco skrev:Er der forresten nogen af jer der spiller med i Drømmeholdet? Jeg har både hold i SAS-ligaen og så i Champions League.
YIR! ét stk. SAS-liga drømmehold her... "Forza Sandarrrrrgh" som er 54.263.438 penge værd
Tvivler dog stærkt på at jeg vinder vores interne væddemål (det kommer jeg nok heller aldrig til så længe jeg spiller mere med hjertet end med hjernen, jeg NÆGTER at have en fcker på mit hold )
SÅ er vi noget til de første knock out kampe, som ser således ud:
Bayern - Milan 21/02 » 08/03 »
Benfica - Liverpool 21/02 » 08/03 »
Real Madrid - Arsenal 21/02 » 08/03 »
PSV - Lyon 21/02 » 08/03 »
Chelsea - Barcelona 22/02 » 07/03 »
Rangers - Villarreal 22/02 » 07/03 »
Bremen - Juventus 22/02 » 07/03 »
Ajax - Internazionale 22/02 » 14/03 »
Bayern - Milan
En af nøgleopgørene må man nok erkende. Som Milan fan er jeg ikke meget for at sige det, men tror at Bayern vinder begge kampe. Bayern er utrolig stabile lige pt. Og vinder næsten alt. Milan har været utrolig ustabile, i hele den her sæson, hvilke nok skyldes deres meget aldrende forsvar, som ellers var så sikkert sidste år. Det er ikke Milans sæson i år desværre, og de har simpelthen ikke marginalerne med sig. Men omvendt plejer de at være så professionale som de kan sætte sig op til de store kampe, og vinde dem alligevel, det så man i efteråret mod Juventus (3-1). Men som sagt, en samlet sejr til Bayern.
Benfica - Liverpool
En kamp som Liverpool skal vinde, alt andet er simpelthen ikke godt nok. Men tror stadig de får problemer mod et meget velspillende Benfica, med Simao på holdet. Og ham skal man passe på, et frispark lige ude fra feltet, og han scorer. Liverpool burde være stærke nok til at køre en samlet sejr hjem her, med lidt af deres kedelige fodbold, men lad os nu se.
Real Madrid - Arsenal
Efter salget af Viera i sommers, bliver det svært for Arsenal, de har mistet deres midtbane general, og for tiden hører man os problemer med deres forsvarsklippe Sol Campel, så det bliver uden tvivl en svær kamp. Real Madrid har været meget svingende, men har dog vist godt spil de sidste par uger, så mon ikke deres stjernespækkede hold, med vores elskede Graversen nok skal køre den hjem?
PSV - Lyon
De 2 hold mødte os hinanden i sidste års kvartfinale, hvor at PSV trak det længste strå, det tror jeg dog ikke de gør i år. De møder et særdeles velspillende Lyon, som jeg mener godt kunne være en af farvoritterne, til at tage pokalen, hvis de fortsætter med det flotte stykke boldspil de laver. Og uden PSV´s stjerner fra sidste år, Bommel, Park og Vogel, så bliver det utrolig svært for dem, så en samlet sejr til Lyon.
Chelsea - Barcelona
Den største kamp, i dette års CL indtil videre, iøvrigt os en gentagelse af sidste års kvartfinale. Den kamp er utrolig sværd at spå, men mener stadig at Chelsea løber med den samlede sejr, og det gør jeg fordi at jeg er utrolig træt af det Barca feber der er for tiden, fordi de har Ronaldinho. Jeg mener stadig ikke Barca har mødt et ordentligt solidt forsvar i denne sæson, og det kommer de til nu. De havde os problemer sidste år mod Milan, hvor det os var et ordentligt solidt forsvar de mødte. Så jeg tror på en samlet sejr til Chelsea.
Rangers - Villareal
Håber og tror på en samlet sejr til Rangers, og lad Peter Løvenkrands scorer nogle mål
Bremen - Juventus
Juventus har været heldige at trække nok en af de "letteste" hold i koncok out runderne, alt andet end en samlet sejr ville være til grin. Desuden er mit båd årets CL vinder os Juventus, utrolig stærke for tiden, og har nok verdens bedste midtbane. Ærgerligt at de så har arogante Zlatan, men det må vel efterhånden gå op for ham at han ikke er verdens bedste fodbold spiller. Men en samlet sejr til Juve, og vinder af både CL og Serie A
Ajax - Inter
Ajax unge hold mod de lidt mere rutinerede fra Inter. Hvis Ajax ikke solgte ud af alle sine spillere, ville der ikke gå mange år, før de havde klart verdens bedste hold. En meget ung stamme, som ikke har særlig meget rutine, hvilke kommer til at betyde meget i dette opgør. Håber på en sejr til Ajax, men tror desværre Inter løber af med den.
Håber i kunne li min lille analyse af ottendels finalerne