Gmail som online drev
Redaktør: Moderators
Gmail som online drev
Ved ikke om alle allerede har fundet ud af det, men man kan bruge sin GMAIL account som netværksdrev eller online harddisk
Til dem der vil lege med det: http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
Til dem der vil lege med det: http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm
Slet mig
Meget muligt, men det er jo heller ikke fedt at skrive "1337"/ascii-sprog længere, vel? - og nej... Ikke forkert forum. Jeg er ret sikker på, at de fleste herinde ikke kan fordrage den slags skrift.webwarp skrev:POP :S
æhm .. Så vidt huskes var d sårn vi startede med at chatte i de gamle grupper .. hehe.. kan godt være d r gået af mode efterhånden som folk får "mobil-fnadder" over d..
... iøvrigt... Gamle grupper? Hvad mener du med det? Taler vi newsgroups?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Selvom det er en gammel nyhed for nogle kunne der da godt ske at være andre som ikke lige kendte til det. Lad dog være med at rakke ned på manden fordi han vil bringe noget info videre... 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
<censur>
//dwr
//dwr
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
- UnitedPublic
Der er ikke noget decideret smart ved det som privatperson med mindre du har en psyko netforbindelse.
Der hvor det bliver smart er når vi som brugere på et community skal dele filer.
Drevet optræder simpelthen på din computer som ethvert andet netværksdrev, så du vil straks kunne se når jeg f.eks. laver ændringer derinde.
Der hvor det bliver smart er når vi som brugere på et community skal dele filer.
Drevet optræder simpelthen på din computer som ethvert andet netværksdrev, så du vil straks kunne se når jeg f.eks. laver ændringer derinde.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_