Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
men TD-MILI da du siger du har en D-link dfl-200 router/firewall så var det der blev sagt ang. firewallen nok at du skulle åbne porten i routerens firewall hvis du ikke har gjort det i forvejen..
Jeg ville prøve at åbne flere porte til passive range.. Jeg mener at den kører fra 1401 -> xxxx. Prøv istedet at åbne 1400 > 2400 til passive-range.
RaidenFTPD er stort set bygget over Gene6's grundmodel. I RaidenFTPD er der en boks du skal markere hvis du kører serveren bag en router (NAT). Se om der ikke også er det heri.
Jeg kan ikke huske G6 så godt som da jeg brugte det. Fem år får en til at glemme en del detaljer.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Jeg ville prøve at åbne flere porte til passive range.. Jeg mener at den kører fra 1401 -> xxxx. Prøv istedet at åbne 1400 > 2400 til passive-range.
Det var fandme mange porte til passive range, men jeg prøver ..