Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
DjMail og jeg snakkede om at organisere togturen på samme måde, som sjællænderne gjorde det, da de besøgte Aalborg.
Så er egentligt meget interesseret i at vide, hvem der skal med toget, og hvorfra, så vi kan finde et tidspunkt at tage toget og sørge for at vi kommer til at sidde sammen og drikke lidt øller og komme i feststemning
Så tilmeld jer venligst her, så vi kan se hvor mange pladser det drejer sig om, så vi kan bestille i god tid
Jeg har snakket med dsb, og fundet ud af at Orange billetter bliver frigivet 4 uger før de kan bruges.. Ergo kan folk nå at voldtage de dersens billetter.. Så dem var der ingen af til os..
Jeg fandt så ud af at med wildcard vil turen sammenlagt komme til at koste 448 kr og det er inklusiv pladsbillet.
Det er selvfølgelig ikke så billigt, som man kunne håbe, men det skal nu ikke forhindre mig i at møde op
Jeg er ikke hjemme lige nu, men jeg kan sige at vi starter her fra Aalborg kl. 15:25..
Folk skal selv sørge for deres almindelige billetter, men ovenstående har hver især indgået aftale med mig, og ja pladsbilletter er bestilt. Jeg er desværre ikke hjemme igen før tirsdag morgen, men der skriver jeg, hvilken vogn vi sidder i, og hvilke pladser vi har, så andre kan følge med os
zorro^ og mig har fået plads nr 34 & 35, altså bag jer andre.
Vi kommer så nærmest til at omringe plads 37, så pono du bliver ikke helt ensom. Men vi stiger dog først på i Odense.
Så vidt jeg kunne se på soens skærm oppe ved dsb, var plads nr 36 taget, bare lige til information.