håber der er nogen af jer der har en ide.?
problem med computer
Redaktør: Moderators
problem med computer
Nu er jeg pisse træt af hver gang jeg slukker min computer og jeg mener slukker så vælger den ar ignorere det og genstarte hver evig eneste gang. forstår slet ikke hvad der er galt. umiddelbart er der ikke andre problemer med min computer. 
http://www.hardwareonline.dk/forside.asp
Du kan bare skrive ordentligt, så kan vi alle fatte hvad du skriver!!
Slet mig
Flertallet af et forum er netop fora... Så intet galt i det. Forums er derimod forkert 
Så fik jeg også kneppet den flue i dag.
Af fora du kan anvende, vil jeg mene eksperten.dk og hol.dk er mest nærlæggende. Ellers er der altid usenet som en mulighed
Så fik jeg også kneppet den flue i dag.
Af fora du kan anvende, vil jeg mene eksperten.dk og hol.dk er mest nærlæggende. Ellers er der altid usenet som en mulighed
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Er der en grund til at du er så skide provokerende?GamBi skrev:http://www.hardwareonline.dk/forside.asp
PsyClone skrev:Er der en grund til at du er så skide provokerende?GamBi skrev:http://www.hardwareonline.dk/forside.asp
Skide provokerende?
Slet mig
Lyder som om at det er tænd/sluk kontakten i din computer, der er itu. Tænd/sluk fungerer ved, at man kortslutter et eller andet i computeren. Hvis den ikke kan slukke computeren skyldes det måske den manglende kortslutning, og så genstarter den bare.
Alternativt kan man jo forestille sig en virus, der har ændret i programkoden, så sluk computeren automatisk bliver til genstart.
Start med at lave et virus scan og prøv der efter at slukke computeren ved at trække stikket ud af kontakten.
Alternativt kan man jo forestille sig en virus, der har ændret i programkoden, så sluk computeren automatisk bliver til genstart.
Start med at lave et virus scan og prøv der efter at slukke computeren ved at trække stikket ud af kontakten.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
det er nok ikke tænd sluk knappen :S altså når jeg slukker inde i windows så er det at den genstarter, når så den starter op så trykker jeg på tænd/sluk på fronten for at den skal fatte jeg ber om sluk.
tror ikke det er virus, da jeg regelmæssig tjekker for virus og den burde vel ikke være der selv om man formattere hver gang? :S
tror nu mere det er en hardware fejl.. :S et eller andet sted.. på HOL.dk er der en der snakker om wake on lan så jeg skal lige hjem fra arb. så tjekker jeg om der er noget med wake on xx der er sat til..
tror ikke det er virus, da jeg regelmæssig tjekker for virus og den burde vel ikke være der selv om man formattere hver gang? :S
tror nu mere det er en hardware fejl.. :S et eller andet sted.. på HOL.dk er der en der snakker om wake on lan så jeg skal lige hjem fra arb. så tjekker jeg om der er noget med wake on xx der er sat til..
Ellers kunne du prøve at låne en anden strømforsyning. Kunne også ske det var der problemet lå...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!