REQ: Daze - 15 minuttes of fame CDM
Redaktør: Moderators
REQ: Daze - 15 minuttes of fame CDM
Nogle som ligger inde med den? ved der blevet lavet nogle rimlig fede remixes af sangen
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Hvis ingen smider den op inden, må du meget gerne smide den op[No-Name] skrev:Jeg har begge singler:
15 Minutes Of Fame
+
15 Minutes Of Fame (The Remiks)
På Remixskiven ligger nogle udemærket mix af Lightforce...
Jeg har desværre først mulighed for at rippe den onsdag, så det er muligt at der er andre der i forevejen har den på computeren...
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
@ Frz, nu var det jo en anden tid dengang, hvor Beat Masters Internationale, sparkede så grumt mås på relscenen. Men jo, de er der stadigvæk, men nøj hvor var det hyggelige tider, dengang hvor man havde læst en anmeldelse på djz.dk også 4 timer efter vupti, så lå bmi inde med skiven og havde smidt den udFrZ skrev:OMG OMG OMG - Der er REL gruppe inkluderet :Odwr skrev:Jeg har kun det her:
(daze)-they_came_to_rule__album_thefoxy1-bmi
Det indeholder 15mof i album udgave og lightforce remix
Hvis du får tid, vil du så smide dem op idag?[No-Name] skrev:Jeg har begge singler:
15 Minutes Of Fame
+
15 Minutes Of Fame (The Remiks)
På Remixskiven ligger nogle udemærket mix af Lightforce...
Jeg har desværre først mulighed for at rippe den onsdag, så det er muligt at der er andre der i forevejen har den på computeren...