Hallo, mand. Det ku' være man skulle holde med københavner stængerne.. Vi er sgu lidt i undertal.DjMail skrev:er vel også typisk for dig \\on3 håber dog ikke at det altid skal være aalborg folk du slår på til ca-pot. For i såfald vil jeg lige pege på Qleg, odder, lokefar, psy/clone og kenned som alle er aalborg folk hehe
ingen grund til at du også slår på mig jo
Jeg vil så nødigt smadret dit allerede misdannet ansigt
Club Above / CA Party, Fre D. 7. Okt. @ Strawinsky KBH
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg holder sku med jyderen det skider jeg på jegf er jo også roegnasker hehe!!
Så nu er jyderne sku i overtal så stor som jeg er blevet! Feffe og on3 jeres maver er vaskebræt i forhold til daddy!
JEg har ikke gider læse hele postet da er min læsning sku for dårlig til men sker der noget inden vi skrider på stravinsky denne gang??
Så nu er jyderne sku i overtal så stor som jeg er blevet! Feffe og on3 jeres maver er vaskebræt i forhold til daddy!
JEg har ikke gider læse hele postet da er min læsning sku for dårlig til men sker der noget inden vi skrider på stravinsky denne gang??

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Så er der 3 dage til festen bliver skudt af.. vi er 31 fra CA tilmeldte + venner, veninder osv. dette tal skulle jo gerne blive højere inden fredag så hvis der er nogle som ikke har skrevet sig på endnu... kom i sving og inviter også gerne alle andre... det er ikke en lukket fest alle er velkomne !
Så skal jeg også lige opfordre til at alle som har en DKBN profil tilmelder sig festen inde på DKBN hvor vi er blevet oprettet under diskoteker i københavn.
Kom glad...
Nå ja en lille ting til NCO, \\BB og resten af SLG slænget så har vi fået en god pris på Morgan derinde. 1 flaske 400kr. hvilket er et par hundrede under normalpris. Så der er ingen undskyldning for ikke at spænde træbenet og kaste klo'en i vejret på fredag
Så skal jeg også lige opfordre til at alle som har en DKBN profil tilmelder sig festen inde på DKBN hvor vi er blevet oprettet under diskoteker i københavn.
Kom glad...
Nå ja en lille ting til NCO, \\BB og resten af SLG slænget så har vi fået en god pris på Morgan derinde. 1 flaske 400kr. hvilket er et par hundrede under normalpris. Så der er ingen undskyldning for ikke at spænde træbenet og kaste klo'en i vejret på fredag
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
ja
kunne godt tænkes jeg også kom derover for at fyre den af
, havde en mate klar men der blev ændringer i planen da jeg troede det var lørdag
. Jaja tjek brættet ino, arbejder lidt på en dame men hun skal arbejde fredag nat så håber hun kan få fri xD.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Lækkert lækkert. Jamen vi ser frem til det. Jeg ved ikke hvor mange som ellers kommer fra Slagelse. Men vi er hvert i fald spændt op til lir og god fest. Lad os håbe at festen ikke slutter før tid denne gang. Argh snes vi!Fairground skrev:Nå ja en lille ting til NCO, \\BB og resten af SLG slænget så har vi fået en god pris på Morgan derinde. 1 flaske 400kr. hvilket er et par hundrede under normalpris. Så der er ingen undskyldning for ikke at spænde træbenet og kaste klo'en i vejret på fredag
Meldte mig lige på listen inde på dkbn. Der er da også en del koste kan jeg se. Er der nogen der kender "M@j" ?! For jeg havde en lille episode med hende engang på Laurits Bejtent.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Mener det er On3 og Bykovsky's veninde...nco skrev: Meldte mig lige på listen inde på dkbn. Der er da også en del koste kan jeg se. Er der nogen der kender "M@j" ?! For jeg havde en lille episode med hende engang på Laurits Bejtent.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Yay! Bonus 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
sejt nok
lækkert glæder mig til at se alle dem jeg ikke mødte til julefrokost for et par år siden... Dengang blev jeg æskelam i absinthe, bliver stiv igen men uden absinthen 
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Hun hedder hvert i fald Ditte. Så meget kan jeg huske.Fairground skrev:Mener det er On3 og Bykovsky's veninde...nco skrev: Meldte mig lige på listen inde på dkbn. Der er da også en del koste kan jeg se. Er der nogen der kender "M@j" ?! For jeg havde en lille episode med hende engang på Laurits Bejtent.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Ja noget i den stil. Jeg var vist lidt fuld, og havde siddet og gloet lidt på hende i min brandert på Laurits Betjent. Så kom hun hen til mig og sagde: "Jeg hedder Ditte", vendte sig om og slog sig selv på røven og sagde "..og det her er min røv!" hvor efter hun gik. Nå ja, ok. Pigen gjorde et indtryk må man sige, for selvom jeg var brandstiv, så kan jeg stadig huske hendes navn her et år efter haha.Bykovsky skrev:Hvad er der med hende Ditte ?
Har hun bidt hoved af dig - det ville i hvert fald ikke overraske mig 8)
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt: