Erfarring med Digitizer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

Erfarring med Digitizer

Indlæg af DjMail »

Som overskriften siger så mangler jeg nogle folk med erfarring inden for Digitizerer.
Står og skal ud og købe en, og umiddelbart vil jeg helst holde mig til WACOM da de må siges at være markedes største og er det meste brugt inden for den grafiske branche, men nu har tegnestuer jo også lidt flere penge at lege med end mig :)

Men altså nogen som har prøvet andre mærker inden for digitizer såsom Trust, som faktisk har nogle ret billige.

Jeg vil helst ha en som har en flade ala 15 cm * 20 cm. Men mindre kan også gøre det
acker
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af acker »

hey Djmail

jeg har en Wacom Graphire3 Classic A6 penpointer

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=570

og jeg er godt tilfreds. Der går før man vender sig til at bruge den men jeg er sikker på det for det første er sundere og så er den totla fed til grafisk arbejde :)
Acker
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

minder om den jeg sidder med nu. er også en wacom dog med 20 * 15 cm aktivt område.

Vil helst ikke ha en der er mindre, da præcitions arbejde vil blive mere vanskligt.

men kan vi blive enige om at wacom er det eneste mærke som er godt nok ? eller kan Trust´s rimelig billige alternativ bruges ?
Besvar