Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Vil henvise dig til DrunkenDonkey, der ved jeg du kan få alle spillende, det eneste du skal bruge er en ed2k klient, f.eks emule plus, også kan du hente alle spillende, undtagen football manager 2006
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Nu da jeg kan se at flere ligger inde med FIFA 06, er der så en der har en NO-CD crack til det? Jeg har fået spillet på en disk, men den bliver ved med at spørge efter den rigtige cd...
Kazo skrev:Nu da jeg kan se at flere ligger inde med FIFA 06, er der så en der har en NO-CD crack til det? Jeg har fået spillet på en disk, men den bliver ved med at spørge efter den rigtige cd...
Kazo skrev:Nu da jeg kan se at flere ligger inde med FIFA 06, er der så en der har en NO-CD crack til det? Jeg har fået spillet på en disk, men den bliver ved med at spørge efter den rigtige cd...