Mc Afee

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Valsted
Geografisk sted: 9240

Mc Afee

Indlæg af Valsted »

Har et problem. Bruger Mc Afee som firewall, og ca. hvert 20 sek. kommer der en application frem om at C:\WINDOWS\lxilduqt.exe vil have adgang til nettet. Ligemeget om jeg accepterer eller decliner spørger den igen ca. 20 sek. senere. Jeg har prøvet at slette denne 10 kb store fil inde fra windows mappen, men det kan jeg ikek da den allerede er i brug. Nogen der ved om denne fil overhovedet skal være der, eller hvordan jeg kan komme problemet til livs. Jeg har scannet min comp. med både Mc Afee og Ad- Aware.
Er det her der ska' stå noget smart ?
webwarp

Indlæg af webwarp »

Hey, du kan jo prøve at starte op i fejlsikret tilstand, F8 under opstart, så burde du kunne slette filen!

Evt. også søge i registreringsdatabasen efter den og fjerne den derfra!
pr0n
Valsted

Indlæg af Valsted »

Mange tak. Det skal prøves.
Valsted

Indlæg af Valsted »

hmm hvordan kommer man ind i registreringsdatabasen? Er ikke så meget inde i det der.
webwarp

Indlæg af webwarp »

skriv regedit i kør :)
pr0n
Valsted

Indlæg af Valsted »

Nu er den slettet, men den irriterende anmodning komer stadigvæk frem :S Det er sgu' underligt.
webwarp

Indlæg af webwarp »

Prøv en anden spyware fjerner som den fra microsoft og spybot .. De finder ikke alle sammen alt, så godt at have flere inde.. Evt. kombineret med et besøg forbi spywarefri.dk og virus112.com ...
pr0n
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

www.spywarefri.dk <-- løsningen på dit problem ;-)

hent spybot og adaware og kør begge og fjern alt de finder reboot og kør igen, bliv ved med det til de ikke finder mere, og husk at tage dit netkabel fra mens den scanner.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar