Hey
Jeg leder efter denne suværene plade!!!
Nogen der kan hjælpe?
Thanks in advance...
Kan høres her > http://www.djdanmark.dk/popup_player.php?aid=646
Ipear Vs. Juanes - La Camisa Neghra
Redaktør: Moderators
Kode: Vælg alt
Købt på deejay.de
Pladeselskab: Pear
Genre: Latin House
Tracks:
001 Main Mix
002 Duro Mix
Rating:
Læs kommentar (0)
Opret kommentar
Lyt hér!
Godt, jeg har sjældent kunne finde SÅ LIDT info på en plade, som tilfældet desværre er med denne her. Hvis nogen har lidt brugbare eller interessante "additional informations", så smid dem venligst i kommentarene til denne anmeldelse. - De første meldinger gik på, at skiven var hevet hjem til deejay.de fra Spanien og nu er det så blevet ændret til UK. - Andre hjemmesider og netshops siger, at selskabet Pear er Tysk og har dem som leverandør. - Jeg har ikke kunne finde ud ad, om noget af det er rigtigt...
Anyway, dette er den fedeste houseskive jeg har købt længe og den lækre latin-bund samt det fængende vokal-hook gør, at jeg klart vil sammenligne dette nummer med f.eks. Olav Basoski's "Waterman".
Sjov, anderledes og rigtig spændende plade, som sagtens vil kunne fungere på kommercielle spillesteder også.
Snyd ikke dig selv for en lytter på denne skive.........:-)- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nummeret der bliver søgt ligger ikke på remix cdm >>KooL_Kat skrev:Juanes - La Camisa Negra [Remix CDM]
http://static.thepiratebay.org/download ... PB.torrent
01_juanes-la_camisa_negra_(album_version)- DivxTotal.CoM.mp3 - 6Mb
02_juanes-la_camisa_negra_(raggaeton_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 5Mb
03_juanes-la_camisa_negra_(dj_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 5Mb
04_juanes-la_camisa_negra_(deejay_1000_feat._dj_supu_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 6Mb
05_juanes-la_camisa_negra_(dj_erax_musica_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 7Mb
06_juanes-la_camisa_negra_(toy_hernandez_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 7Mb
07_juanes-la_camisa_negra_(djosemi_bootleg_house_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 7Mb
08_juanes-la_camisa_negra_(dj_vmax_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 7Mb
09_juanes-la_camisa_negra_(dj_magic-os_reloaded_raggaeton_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 9Mb
10_juanes-la_camisa_negra_(dj_dami_raggaeton_remix)- DivxTotal.CoM.mp3 - 8Mb
Underlig Torrent side
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro