Jeg skal kun bruge en side.
Den skal bruges til afmelding/tilmelding til træning hold 1 og 2.
Skal være så træner kan sætte en standart hold
Der er træning mandag onsdag og vil gerne have 4 uger frem.
dem på hold 1 skal have mulighed for afmeld sige evt tilmeld til hold2 og det samme på hold2 men der må max værer 16 på begge hold.
Hvis det er muligt kunne jeg godt tænke mig man kunne gøre så man fik mail alle på liste ved en der tilmeld/afmelder sig
hold 1
spiller 1
spiller 2
op til 16
hold2
spiller 1
spiller 2
op til 16
Hvis disse ønsker er helt hen i skoven men du er frisk på at hjælpe på noget lignene så smid venligst en besked, eller hvis i ikke forstår hvad jeg mener..
Mvh Will
Nogen der kan hjælpe med noget hjemmeside script ting ?
Redaktør: Moderators
du skal have fat i noget formular som hitter fat i database.. formularen er nok ikke så skidesvær at lave.. men hvis den skal maile skal det understøttes af dit webhotel.. evt. din isp, ved at med cybercity får man en hjemmeside med og de understøtter at den kan maile.
men at implementere database og formular.. det er sq noget jeg har glemt for længst.. terpede det godt nok meget på htx..
www.html.dk hjalp mig meget da jeg skulle lave min formular. så må du lige kigge rundt efter noget med database.. :S
men at implementere database og formular.. det er sq noget jeg har glemt for længst.. terpede det godt nok meget på htx..
www.html.dk hjalp mig meget da jeg skulle lave min formular. så må du lige kigge rundt efter noget med database.. :S
Jeg bruger http://www.web10.dk
Og hvis det med mail er for besværligt så drop det..
MySql, DNS, FTP & statistik: ja
PHP, SSI, Perl & CGI: ja
ASP/.Net, Access, Frontpage ext: nej
Og hvis det med mail er for besværligt så drop det..
MySql, DNS, FTP & statistik: ja
PHP, SSI, Perl & CGI: ja
ASP/.Net, Access, Frontpage ext: nej
Mail er i sig selv vel ikke besværligt, eneste hurdle jeg kan se er om web10 udbyder mail service og om det virker.
b-one udbyder mail service og det virker sjældent ordentlig, fandt en kammerat ud af på den hårde måde da hans mail script pludselig ikke ville sende mails ud. "vi yder ikke support i scripts" nej den er fin nok b-one men derfor skal jeres mail server da stadig virke hehe
anyway noget du havde tænkt dig skulle gøres gratis ?
ikke fordi jeg magter det lige nu hehe, men kunne være andre havde samme tanker
b-one udbyder mail service og det virker sjældent ordentlig, fandt en kammerat ud af på den hårde måde da hans mail script pludselig ikke ville sende mails ud. "vi yder ikke support i scripts" nej den er fin nok b-one men derfor skal jeres mail server da stadig virke hehe
anyway noget du havde tænkt dig skulle gøres gratis ?
ikke fordi jeg magter det lige nu hehe, men kunne være andre havde samme tanker